Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
denisesilver schreef:Ik zat net te zoeken, en ik kan niet precies dezelfde foto's vinden, maar de meeste sites zeggen inderdaad bacteriebloei. Ik heb inderdaad geen filter. Bedankt voor de tip over het langer indraaien, dat is goed om te weten!
fleurtjeuh schreef:Ik heb visjes![]()
Het zijn 5 Corydora Knaacki geworden. Nitriet en Nitraat waren in de winkel getest en waren keurig, heb test stripjes meegenomen en thuis ook keurig, geen verkleuring
[ [url=m/vC1pTq.jpg]Afbeelding[/url] ]
denisesilver schreef:Die cory's zijn mooi ja! Ik moest ze even opzoeken. Ik kende alleen de pygmy's en panda's. (Misschien toch straks nog een bak vullen voor op het aanrecht met cory's)
ellepel schreef:denisesilver schreef:Die cory's zijn mooi ja! Ik moest ze even opzoeken. Ik kende alleen de pygmy's en panda's. (Misschien toch straks nog een bak vullen voor op het aanrecht met cory's)
denk je er wel om dat ze eigenlijk wel groot moeten zitten?
liefst toch wel in 80cm.
ik heb meerdere corydoras, heb de pygmaeus, de paleatus, de orange venezuela en nog een paar
longfinn paleatus,maar dat raad ik echt af. ze zijn groot,onhandig en heb er nou al twee gehad die vast kwam te zitten met die gekke lange vinnen van ze
Miepmiept schreef:Mijn testkoffer gaat bijna over datum dus vandaag eens alles getest en in een app gezet. Bakje wat nu ongeveer een week staat, om even overschot planten in te doen, is al nitriet en nitraat te meten, da's wel positief. (Al heb ik er wel een restje, maar voor het betreffende bakje een overdosis plantenvoeding in gemikt) Inmiddels beslist dat hij blijft draaien en het een blue dream garnalenbakje wordt. Qua planten moet hij wel erg simpel worden want hangt maar een 4 watt lampje in.
Tenno7 schreef:Ah leuk Fleurtje!!
En vaak eten ze de eerste paar dagen ook niet zo. Dus dat je ze nu voert is een goeie geweest hoor. Daarnaast voer je eerder te veel dan te weinig.