ik bestelde ook bij terrariumkoerier . je hebt geloof ik ook nog bugsonline.nl en avonturia.nl heeft ook insecten (daar bestelde ik soms als ik er ook andere artikelen moest hebben, vind ze wat minder als de koerier)
Saaarr
Geplaatst: 12-03-15 22:17
chimello schreef:
Ik heb even een vraag, bestelt er hier toevallig iemand insecten online? Zo ja, waar?
Ja ja voerdieren Dankjewel, ik ga ze eens bekijken.
ittheclown
Geplaatst: 12-03-15 23:57
Ik heb hier van alles meest aparte denk ik wel mijn garnaaltjes we hebben vijf verschillende soorten, doorzichtige, roode, zwart gestreepte, rood gestreepte en nog waaierhand garnaaltjes. Ook hebben we appelslakken.. een stuk of 100 .. want ze leggen hier constant eitjes lol Verder een miauwende hond lol en een blaffende parkiet, en heeel veel vissen. De apartse visjes die we hebben zijn onze kuhli zijn net kleine gestreepte onderwater slangetjes met een snorretje, heeel cute
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 13-03-15 21:16
Ik heb een vraagje aan de baardagaam eigenaren. Ik heb afgelopen december twee wildkleur baardagamen gekocht van nog geen maand oud. Nu vervellen mijn baardagamen zeer regelmatig en het valt mij op dat met iedere vervelling, ze steeds meer oranje op hun lichaam krijgen. Op de kraag van het vrouwtje is inmiddels ook al wat oranje te zien. Toen ze nog klein waren, hadden ze alleen een streepje oranje bij hun oor. Het mannetje is vandaag weer verveld en zijn kleur viel mij heel erg op. Ik twijfel nu of ze wel wildkleur zijn... Van internet word ik ook niet bepaald wijzer. Wie kan mij het verlossende antwoord geven?
De fokker heb ik inmiddels benaderd om erachter te komen welke kleur de ouders hadden. Zijn antwoord moet ik nog even afwachten.
Alleen witte nagels, kun je hypo noemen. Rest is gewoon een mooie wildkleur
Kuggur
Geplaatst: 13-03-15 22:36
SharonIndezz schreef:
Alleen witte nagels, kun je hypo noemen. Rest is gewoon een mooie wildkleur
Tenzij ze dus een certificaat hebben dat wat anders zegt. Nooit gedacht dat kleurfok óók in de reptielenwereld zou doordringen, wel grappig. Wie gaat daarover, hebben jullie ook keurmeesters die dit beoordelen?
Little_Gift
Geplaatst: 16-03-15 02:06
Vanavond zijn er hier beebjes geboren
1 van mijn dames Sceloporus Poinsetti's is vanavond bevallen van 7 kerngezonde alles complete nakweek Sceloporus Poinsetti'tjes Plots zag ik een mini iets door het terraglas mij aanstaren... bleek het een mini sceloporusje te zijn ! 3 cm lang zijn ze op dit ogenblik Haar eerste nestje en slechts 2 sluggs (onbevruchte eitjes) en wel 7 heel actieve beebjes
En mijn 2de dame staat ook op ontploffen want de dame die deze avond beviel, was degene waarvan ik twijfelde of ze nou wel zwanger zou zijn, zij nam maar heel weinig toe in omvang namelijk... de andere dame is verdrievoudigd in omvang de laatste weken... dat belooft haha
Ik krijg ze nog niet heel goed op de foto, maar ik heb nu een maand mijn kogelvissen! Heb erg veel geduld moeten hebben tot het water de goede kwaliteit was, maar het is het waard!
Ik heb hier trouwens nog een uvb warmtelamp + elektrisch voorschakel apparaat + keramische fitting liggen, dus een complete warmte installatie voor reptielen en een 300 liter aquarium met kast. Is er iemand die interesse heeft? voor een leuk bod mogen ze weg, ze staan/liggen hier te verstoffen en dat vind ik nogal zonde.