Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lies_Miek schreef:@Dribbel Ik zei het van de zalfDit komt omdat ik die namelijk wel heb. Bij Nugget is ook het oog helemaal weg maar merk met de zalf dat er geen ontsteking ofzo inkomt en ik spoel hem af en toe met zilverwater.
Oei ik kijk weer eens op marktplaats en vind een gratis ratje, vind het altijd zo sneu voor die beestjes. Maar even gevraagd wat het geslacht is aangezien hij in Zwolle is. Willen ze hem in het bos gaan gooien als niemand hem ophaalt, dan ben je toch gek in je hoofd?
Lies_Miek schreef:Dribbel, op dit moment functioneert ze goed en haar gezondheid is verder ook nog goed. Leeftijd is hier ook onbekend want ze is een opvangertje.
He bah wat een nare mensen wonen hier op aardbol. Had gevraagd naar het geslacht en kreeg terug dat het een mannetje was en dat het een grap van een vriend was. Kreeg daarna het meest misselijkmakende plaatje ook nog. Bah bah bah. Snap niet dat mensen dit soort dingen grappig vinden
_Dribbel schreef:Hier slecht nieuws. Het oogje van Eddy was ineens erger geworden en kom net van de dierenarts vandaan. Het oog is helemaal kapot en herstelt waarschijnlijk niet meer. Heb wel pijnstillers en ab gekregen maar ze gaf het weinig hoop.
Dus dat wordt straks weer een lastige keuze om het oogje eruit te laten halen.