En Mera slaapt er dan ook in

Ze zijn soms zo verschillende maar ook weer precies hetzelfde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nanna schreef:Hoi! Ik kom mij ook melden! Na al ruim 4 jaar de wens te hebben om weer een hond te nemen staan we nu eindelijk op de wachtlijst voor een toller pup! De teef is 7 weken geleden gedekt dus het aftellen is nu echt begonnen! Het leek een groot nest te zijn op de echo, dus hopelijk zit er straks ook eentje voor ons bij. Met hoeveel dagen is bij jullie het teefje bevallen?
xDenies schreef:Bij Bodhi is het altijd 'tonque out'-dagWat is hygge? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Spannend Nanna, ik duim voor jullie dat er iets tussen zit!
Fijn Suze_, het is even niet anders maar dankzij onze honden kunnen we toch nog een beetje 'genieten'.
Nanna schreef:WelkomHoi! Ik kom mij ook melden! Na al ruim 4 jaar de wens te hebben om weer een hond te nemen staan we nu eindelijk op de wachtlijst voor een toller pup! De teef is 7 weken geleden gedekt dus het aftellen is nu echt begonnen! Het leek een groot nest te zijn op de echo, dus hopelijk zit er straks ook eentje voor ons bij. Met hoeveel dagen is bij jullie het teefje bevallen?
dierenfan schreef:[ [url=m/qYfBCl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lees veel mee en reageer zelden meer. Echt compleet uit de pups gelukkig haha. Kymo is denk ik nu ook eindelijk uitgezwaard. En tja die blik hahaha hij is en blijft absoluut geen hond qua karakter en uitdrukkingen al zegt het uiterlijk toch echt dat hij hond is.