Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Lastig he Joker! Hier heel tevreden over WoW en kvv.
TheJokerr schreef:kiwiwitje schreef:Lastig he Joker! Hier heel tevreden over WoW en kvv.
Ja heel lastig, denk je het juiste te hebben gevonden duikt er wel weer een ander 'goed' merk op.
wat bij WoW mij niet aanstaat is dat er zoon 40% koolhydraten inzitten terwijl ze beweren 'koolhydraatarm' te zijn omdat de wolf ook weinig koolhydraten benut. plus het lijkt alsof er veel vlees in zit maar als je kijkt naar dat eiwitgehalte, klopt er volgensmij ook iets niet helemaal.
en Kvv is zoals ik al heb benoemd mij onbekend, na een paar keer ingelezen te hebben komt het er vooral op mij over dat ik meer in de keuken ga staan om een Menu samen te stellen voor mijn hond dan dat ik er voor mijzelf in sta![]()
Dus nu beetje aan het kijken naar Orijen/Acana, ondanks het hoge eiwitgehalte van Orijen denk ik dat het meeste geschikt lijkt omdat mijn hond wel veel werk moet gaan verrichten en hoog in energie is meeste van de dag. Acana is lager in eiwitgehalte maar valt onder dezelfde naam als Orijen.
Maar goed, ik heb nog even
TheJokerr schreef:kiwiwitje schreef:Lastig he Joker! Hier heel tevreden over WoW en kvv.
Ja heel lastig, denk je het juiste te hebben gevonden duikt er wel weer een ander 'goed' merk op.
wat bij WoW mij niet aanstaat is dat er zoon 40% koolhydraten inzitten terwijl ze beweren 'koolhydraatarm' te zijn omdat de wolf ook weinig koolhydraten benut. plus het lijkt alsof er veel vlees in zit maar als je kijkt naar dat eiwitgehalte, klopt er volgensmij ook iets niet helemaal.
en Kvv is zoals ik al heb benoemd mij onbekend, na een paar keer ingelezen te hebben komt het er vooral op mij over dat ik meer in de keuken ga staan om een Menu samen te stellen voor mijn hond dan dat ik er voor mijzelf in sta![]()
Dus nu beetje aan het kijken naar Orijen/Acana, ondanks het hoge eiwitgehalte van Orijen denk ik dat het meeste geschikt lijkt omdat mijn hond wel veel werk moet gaan verrichten en hoog in energie is meeste van de dag. Acana is lager in eiwitgehalte maar valt onder dezelfde naam als Orijen.
kiwiwitje schreef:Ik voer inderdaad alle smaken ( 5 smaken, de nieuwe nog niet) van wolf. Ik gebruik naast KVV de kilo zakken, en dan doe ik ongeveer 10/12 dagen met 1 kg zak. Boellie was heel kieskeurig, Heb een hoop merken geprobeerd zonder succes. Maar wolf word hier gelijk geaccepteerd en iedere bak gaat met smaak leeg.
TheJokerr schreef:kiwiwitje schreef:Ik voer inderdaad alle smaken ( 5 smaken, de nieuwe nog niet) van wolf. Ik gebruik naast KVV de kilo zakken, en dan doe ik ongeveer 10/12 dagen met 1 kg zak. Boellie was heel kieskeurig, Heb een hoop merken geprobeerd zonder succes. Maar wolf word hier gelijk geaccepteerd en iedere bak gaat met smaak leeg.
https://www.voerwijzer.com/forum/reply/ ... ess-green/
hier stond dat van 40% koolhydraten in het voer, maar nu je het zegt valt er geen bron op te verhalen om het te checken.
Ben wel echt wild van WoW met de prijs in verhouding met Orijen.
Het is echt lastig omdat een brok kiezen natuurlijk voor elke hond anders ligt, De pup gaat sowieso de eerste keer brokjes RC krijgen.. daar ben ik niet van dus wil wel echt overstappen als hij hier is.
Met overstappen zou ik wel minimaal een week wachten. Verhuizen is meestal al ingrijpend genoeg. En dan na een week mengen met je eigen voer en iedere dag meer van jou en minder ''oud'' voer tot je volledig over bent op jouw voer.
Hoe is de ontlasting met WoW? op RC schijten ze zoveel, daar word je echt gek vanen het helpt ook niet met zindelijk maken als ze ieder 2 uur moeten poepen
Zoe_97 schreef:Wat een lieve foto!
Ik zou wel oppassen met nylabones. De honden bijten er stukjes vast en ze eten dus rubber op. Voor iets om veel op te kauwen zou ik eerder voor een hertengewei of een buffelhoorn gaan.