Hij heeft nog een vriendje! Meneer Wenkbrauw, die heeft twee witte wenkbrauwen boven zijn ogen. Frank is 'van mij' en Meneer Wenkbrauw is van mijn zusje! Ze zijn echt net een jaartje denk ik, en de foto's zijn van.. een maand of twee geleden denk ik. Ik zal snel ook is foto's van hem maken en van ze samen! Meneer Wenkbrauw heeft lang haar en is zwart met een witte kop!
Zal zo snel mogelijk een foto van de twee mannen samen maken! Heb sinds kort een goede Canon, dus dat gaat wel lukken! (Met wat eten en geduld!)
Tazzey
Geplaatst: 16-06-15 17:00
Welke Canon heb je? Ik zet m'n mannen ook af en toe in de studio. Die vinden het allemaal prima, Muis doet echt de mafste truukjes voor een vitamine C tabletje
Ananas gaat er hier ook goed in. Ze hebben gisterenavond ieder een stuk galia meloen gekregen. Dat gaat ook in hoog tempo naar binnen om vervolgens te gaan staan zeuren om meer.
Kiki, leuk dat je een SLR gekocht hebt. Ik ben ooit begonnen met een 300D, dat was de eerste digitale SLR toentertijd. Ik heb hem nog steeds en hij maakt nog steeds prima foto's. Hij word hier alleen nog gebruikt als backup voor mijn goede body.
Het is feest hier, wat opa Bokkie is 4 jaar geworden! Vanochtend werd het gevierd met wat paprika, daar is hij echt dol op Nu zitten ze even lekker in het buitenhok, even een frisse neus halen en de pootjes strekken! (ze hebben daar meer ruimte dan in het hok wat binnen staat) en als ze straks naar binnen gaan, staat er een fris hok op hun te wachten. En straks natuurlijk nog even op schoot, altijd gezellig
Oh, ik had nog een vraagje, mogen cavia's munt? Want er groeit hier munt in de tuin, aangezien we op het moment niet zoveel munt drinken vind ik het dus een beetje zonde, dus misschien lusten ze dat wel?
Muis trekt er zijn neus voor op en kijkt me aan met zo'n hoofd van "wat flik jij me nou!" en Banzai vind het heerlijk maar dat is soms net een vuilnisbak.
Wie heeft er een leuk huisje voor 2 of 4 beertjes? Ik ben gestopt met mijn caviastalletje en zoek voor 2 koppels beertjes nog een leuk plekje. Ik hoef er niks voor te hebben als ze het maar goed krijgen. Ze zijn allemaal slate tan. Koppel 1 is 1 beertje van 5 weken en 1 van 4 maanden Koppel 2 is 1 beertje van 2,5 jaar en 1 van 8 maanden
Goh jullie noemen echt veel dingen op kwa groenvoer die ikzelf nooit zou bedenken km te geven. Ik blijf hangen op witlof het groen van de wortels en de wortel zelf groen van de bloemkool appel komkommer en dat soort spul .
Hier alleen maar Dames in huis wondertje. Maar succes met het zoeken van een nieuw huisje.
Wat is trouwens de beste bodembedekking voor het werpen van een nest?