Ik wil zowiezo wat afrikaanse waaierhand garnalen(die was ik vanochtend even vergeten

En een kleurig schooltje van iets.
En t liefst nog iets van een klein blijvende meerval (achtige), maar dat zal een moeilijke zoektocht worden denk ik
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Ik denk dat je dan alleen bij otocinclus uitkomt en dat zijn best gevoelige beestjes. Ik had er laatst weer 3 gehaald, maar er is er maar 1 van overgebleven.
Miepmiept schreef:Ik ken dat zand helemaal niet, is dat dikker dan een mm?
Waaierhand heb ik ook naar zitten kijken, maar dan de Aziatische omdat die beter past in het bestand maar ik ben er nog niet over uit. Voor nu zijn er nog 10 Japonica's onderweg en dan vind ik het wel weer even goed. Misschien dat ik de cory's nog met twee uit ga breiden naar 8.
Guppy's zijn trouwens ook erg leuk en er zijn ook hele mooie. Zag laatst naast de standaard mengelmoes in de winkel ook prachtige. Zelf heb ik nog altijd een zwak voor de Platy's.
Tenno7 schreef:Fleurtje
Dat zand is wel klein/fijn genoeg voor corydoras hoor. Het is net zo fijn bijna als gewoon zand. Dus zie niet in waarom het niet zou kunnen. Wordt ook wel silica sand genoemd en juist gezien dat het ook goed genoeg is voor corydoras.
ellepel schreef:Tenno7 schreef:Fleurtje
Dat zand is wel klein/fijn genoeg voor corydoras hoor. Het is net zo fijn bijna als gewoon zand. Dus zie niet in waarom het niet zou kunnen. Wordt ook wel silica sand genoemd en juist gezien dat het ook goed genoeg is voor corydoras.
ah zo,ik meende dat het van dat andere spul was,van die ronde bolletjes.
die waren dacht ik niet geschikt.
kennis van me had zoiets in het aquarium van de goudvissen,maar dat was vrij grof.
maar wit zand kan idd wel
ellepel schreef:tenno, uit ervaring weet ik wel dat kardinalen wel garnalen lusten,dus hopelijk leven ze nog?