Mijn bench is zogoed als klaar

Moet alleen nog een sluiting op

Mevrouw moet nog geboren worden maar alles is klaar. Net ook weer nieuwe speelgoedje besteld
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wij hebben met name veel papier werk meegekregen, ook omdat er geschreven moet worden, en digitiaal; inlog codes voor Squla en Gynzy kids gekregen, wat meer aanvullende oefeningen zijn. Jouw ervaring met wandelen ook weer erg ‘fijn’ zie ik… met slimmeriken die dan idd in aanlijn gebied loslopen en aanlijnen als ze losloop gebied inlopen. Goeiemorgen zeg. 

Lekker kunnen genieten van de mooie uitzichten overal. En ik heb mevrouw nog even heel stout het veld in gestuurd, gelukkig heeft de boer me niet gezien, maar ik vond het geel zo mooi dat ik toch even wat foto's moest schieten hihi. Arya was bekaf bij terugkomst, ondanks dat het maar 2km was en iets meer dan 30min. Veel tractors die rondreden overal wat ze erg spannend vond, een rennend paard in een wei wat erg spannend was, net als op de bank zitten want de zitting liep schuin af, dus dat was wel veel gevraagd van mij - hoorde ik d'r gewoon denken, lol... Die prikkel verwerking van alles maakte d'r echt bekaf hihi. Die is nu KO. 

x_Jeanine_x schreef:Bench gedeelte is 70x50
Is voor een teckel
Hoog is die ruim zat

Maar één keer op een hond gereageerd die zelf begon te blaffen naar haar. Dat was een roedel van 3 honden (2 daarvan schrok Bodhi zich paar weken geleden helemaal rot van) en daar was nu een ander hondje ook bij. En dat andere hondje schoot dus blaffend naar voren. Al met al heeft ze het geweldig gedaan 
en dit kastje was gratis en eigelijk voor de logeerkamer bedoelt... Alleen beetje verbouwd, 3 lades en 1 deur er uitgehaald. En 1 legplank extra toegevoegd.
Wel jammer van de revalidatie die je nu misloopt.
xDenies schreef:Ja die heb ik ook maar staan een heel hoop herhalingen in en dingen die we eigenlijk al kennen. Ik ben nu echt truckjes aan het doen dus dingen leren vastpakken, slalommen tussen je benen en zulk soort dingen.
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/S54xja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mevrouw moet nog geboren worden maar alles is klaar. Net ook weer nieuwe speelgoedje besteld
Prachtige ‘bench’! Vroeg me wel af of ze als baby daar niet doorheen gaat passen? RoosvanBlue schreef:x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/S54xja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whahaha ik dacht dat ik lang van tevoren was voorbereidPrachtige ‘bench’! Vroeg me wel af of ze als baby daar niet doorheen gaat passen?
x_Jeanine_x schreef:Hahhaa ik weet sinds juni vorig jaar al dat die hond loops kon/moest worden... Dus heb mij vreselijk in moeten houden.
Manlief zit in de metaal, dus die kan eventueel nog een noodrekje maken, maar dat zien we wel even als prinses er is.
Staan al 2 manden speelgoed klaar, vandaag weer vanalles op zooplus besteld maar gelijk ook voor de hondjes van m'n schoonouders
je bracht t alleen zo leuk!