Mijn bench is zogoed als klaar

Moet alleen nog een sluiting op

Mevrouw moet nog geboren worden maar alles is klaar. Net ook weer nieuwe speelgoedje besteld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Bench gedeelte is 70x50
Is voor een teckel
Hoog is die ruim zat
xDenies schreef:Ja die heb ik ook maar staan een heel hoop herhalingen in en dingen die we eigenlijk al kennen. Ik ben nu echt truckjes aan het doen dus dingen leren vastpakken, slalommen tussen je benen en zulk soort dingen.
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/S54xja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mevrouw moet nog geboren worden maar alles is klaar. Net ook weer nieuwe speelgoedje besteld
RoosvanBlue schreef:x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/S54xja.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whahaha ik dacht dat ik lang van tevoren was voorbereidPrachtige ‘bench’! Vroeg me wel af of ze als baby daar niet doorheen gaat passen?
x_Jeanine_x schreef:Hahhaa ik weet sinds juni vorig jaar al dat die hond loops kon/moest worden... Dus heb mij vreselijk in moeten houden.
Manlief zit in de metaal, dus die kan eventueel nog een noodrekje maken, maar dat zien we wel even als prinses er is.
Staan al 2 manden speelgoed klaar, vandaag weer vanalles op zooplus besteld maar gelijk ook voor de hondjes van m'n schoonouders