Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 15:58

Afbeelding

Mijn bench is zogoed als klaar :D
Moet alleen nog een sluiting op :o

Mevrouw moet nog geboren worden maar alles is klaar. Net ook weer nieuwe speelgoedje besteld :o

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 15:59

Oeh leuke bench!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:00

Ik vind het er heel mooi uit zien maar tegelijk ook heel klein tonen, nou zal dat wel mee vallen maar hoe groot is het eigenlijk? En voor wat voor soort hondje (sorry ik onthoud niet alles en iedereen)? En ach je kan het maar allemaal klaar hebben toch :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:19

Bench gedeelte is 70x50
Is voor een teckel
Hoog is die ruim zat

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:44

kiwi
O ja kan ik goed inkomen dat het meer sleuren als wat anders is op zo’n evenement. Misschien dat je tzt iets van spandoeken zou kunnen laten ophangen als sponsoring van evenementen en ipv veel mee sleuren kaartjes enz uitdelen en kleine proef verpakkingen ofzo. Dan hoef je idd niet all out te gaan en misschien heb je wel alsnog zo veel nieuw bereik xD Heerlijke selfie!! En wat school betreft; het is te doen, maar moet zeggen dat het toch meer is als gedacht. En ik moet maar hopen dat we alles goed uitleggen en ook goed nakijken, vooral met het schrijven. Hij zit in groep 3, dus er zijn best wel wat belangrijke dingen dit jaar voor ‘m. Gelukkig ging hij tot nog toe goed op school, dus ik maak me voor nu nog niet zo’n zorgen en als het allemaal veel langer gaat duren als verwacht, denk ik dat ze ook wel weer landelijk voor iedereen een oplossing gaan zoeken voor de achterstand die de meeste kinderen dan oplopen. Maar het is wel best een dagtaak moet ik zeggen haha. We hebben dus ook een planning met wanneer we welk ‘vak’ doen en proberen zoveel mogelijk ook het ritme van school aan te houden. Hier is het dus niet lang leve de lol en vakantie vieren, wat ik velen wel zie doen. Tuurlijk is het niet non-stop strak aan een tafeltje zitten en concentreren en niks anders, maar we proberen wel dagelijks gewoon te doen wat we mee gekregen hebben aan materiaal :) Wij hebben met name veel papier werk meegekregen, ook omdat er geschreven moet worden, en digitiaal; inlog codes voor Squla en Gynzy kids gekregen, wat meer aanvullende oefeningen zijn. Jouw ervaring met wandelen ook weer erg ‘fijn’ zie ik… met slimmeriken die dan idd in aanlijn gebied loslopen en aanlijnen als ze losloop gebied inlopen. Goeiemorgen zeg.

Simoonzel
Oh ook al zo’n rotte ervaring met dat oudere koppel en boomer ding. En dat soort mensen blijven ook gewoon doorgaan zo he pff. Gelukkig waren boze blikken genoeg om ze de andere kant uit te laten lopen haha!

Galaika
Oh, jij kunt voorlopig dus idd ook nog wat extra wandelen met Troy.

Denies
Haha dat moet idd vast een hilarisch gezicht zijn geweest! De kat doet dat af en toe wel eens hier, echt hilarisch. En herkenbaar; dat drama maken soms om de stomste dingen haha! Maar wel mooi dat ze erna inziet dat het toch niet zo eng is, dan heeft ze toch weer iets geleerd ervan, iets positiefs ook :)

punjab
Hondenschool gaat toch door. Lijkt me met sommige cursussen wel echt onhandig. Als ik kijk naar gehoorzaamheid; zelfs met 5 man is dat niet te doen aangezien volgen en negeren van andere honden een heel groot onderdeel is van de hele cursus en je dus toch dan wel redelijk kort bij elkaar in de buurt komt. Nu kun je dingen wel aanpassen enz, maar tja. Snap wel dat je de keus gemaakt hebt om niet te gaan, alleen balen dat je hierdoor wel lessen mist of mag je die naderhand nog inhalen?

Ymor
Ohh bij jou ook al zo druk dus, pff. Ik zie ook veel hardlopers en fietsers hier in de omgeving. En ook veel wandelaars (met en zonder honden) die echt overal en nergens lopen opeens. Gelukkig genoeg plek hier om je ook wat meer af te zonderen, maar daar moeten we wel meestal de auto voor pakken - al ga ik elke dag normaal met de auto wel ergens naartoe dus in dat opzicht is dat voor ons niet anders als normaal.

Jeanine
Wat een gave bench zeg!! En qua afmetingen moet dat idd zeker groot genoeg zijn voor een teckel :)

---

Wij hebben een heerlijke rustige wandeling gehad in Epen. Geparkeerd op een parkeerplaats waar je normaal echt blij mag zijn als je nog een plekje vind, en daar stond ik nu alleen. Het is duidelijk merkbaar dat alles dicht is qua hotels e.d. Geen toerist te bekennen :') Lekker kunnen genieten van de mooie uitzichten overal. En ik heb mevrouw nog even heel stout het veld in gestuurd, gelukkig heeft de boer me niet gezien, maar ik vond het geel zo mooi dat ik toch even wat foto's moest schieten hihi. Arya was bekaf bij terugkomst, ondanks dat het maar 2km was en iets meer dan 30min. Veel tractors die rondreden overal wat ze erg spannend vond, een rennend paard in een wei wat erg spannend was, net als op de bank zitten want de zitting liep schuin af, dus dat was wel veel gevraagd van mij - hoorde ik d'r gewoon denken, lol... Die prikkel verwerking van alles maakte d'r echt bekaf hihi. Die is nu KO.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:35

x_Jeanine_x schreef:
Bench gedeelte is 70x50
Is voor een teckel
Hoog is die ruim zat

Daarom zei ik ook, 'Dat zal wel meevallen', maar de foto toont gewoon erg klein. Voor een teckel is 70x50 inderdaad prima :)

Ik geniet er hier ook wel van dat het zo rustig is. Met Bodhi vanochtend weer heerlijk rustig gewandeld. Aan alles aan hem is te merken dat hij zich fijner voelt momenteel maar ik ben ook al een aantal dagen gestopt met de CBD olie, wellicht doet dat ook iets?
Met Mera was het wel onwijs druk en we hebben van álles en nog wat aan honden gepasseerd, jeetje .. denk dat er zeker een stuk of 15 honden liepen op een begeven moment. Overal waar je keek …. Maar ze deed het onwijs goed hoor :) Maar één keer op een hond gereageerd die zelf begon te blaffen naar haar. Dat was een roedel van 3 honden (2 daarvan schrok Bodhi zich paar weken geleden helemaal rot van) en daar was nu een ander hondje ook bij. En dat andere hondje schoot dus blaffend naar voren. Al met al heeft ze het geweldig gedaan *\o/*

Prachtige fotos CB, maar ik val daarmee in herhaling :P

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:44

Dank jullie wel.

Ik vind een normale bench heel lelijk :o en dit kastje was gratis en eigelijk voor de logeerkamer bedoelt... Alleen beetje verbouwd, 3 lades en 1 deur er uitgehaald. En 1 legplank extra toegevoegd.
Volgende week komen de houtenletters binnen en komt de naam er nog op en de handgreep moet ik nog zwart spuitje.

Toen ik het kastje ging ophalen dacht ik oook uhmmm dit gaat nooit passen, maar gelukkig wel :D
Schumrubber matras besteld op maat en een baby aankleedkussen hoes erom heen als basis. Er komt nog een vetbed op, hoezo liggen we dan als een prinses....

Leuke foto's hierboven weer <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:03

Ik vind je zelf gemaakte bench echt leuk.

Cursebeaker weer mooie foto's. Geen idee zit in de behendigheids les. Hij zou nog meer info op de site zetten.

Gaat al beter Deniese? Wel fijn dat je met Bohdi rustig kan wandelen.

Net in supermarkt ook. Een vrouw met handschoenen aan. Maar kruip gewoon bijna in mijn jaszak omdat ze geen geduld had. Als je dan zo doe hou dan ook afstand en wacht ff. :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:39

Kan weer beter ademhalen, voor mijn gevoel af en toe nog wel een beetje schraapend. Keelpijn begint ook af te nemen. Wel nog heel erg moe. Baal er ergens ook wel van. Ik zat zo lekker in de flow met revalidatie en ik merk dat dit eigenlijk niet goed doet. (en niet werken, en niet revalidatie, en niet naar buiten los van honden uitlaten, en niet gewoon iets anders) Toch probeer ik in huis wel actief te blijven. Ik ben lekker met Mera bezig met truckjes (dus als iemand nog een leuk truckje weet + aanleren .. geef maar een gil) en de hamstertjes.

Ik lees alles wel bij maar ik reageer niet op alles en iedereen, sorry beetje egoïstisch maar zo is het niet bedoeld.

Voor Bodhi is al het voer in ieder geval binnen! Volgende week nog even voor Mera & Lupa na pay-day en dan kunnen we voorlopig rustig ademhalen. Ook op het werk (dierenspeciaalzaak) word gehamsterd ...

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:49

Ja moest brokjes hebben voor de kat allemaal op. Nog voor kijken. Ze eet enkel ook maar wishkas.

Deniese je moet de app Dogo eens proberen. Kreeg die tip van iemand hier. Staan leuke op.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:51

Ja die heb ik ook maar staan een heel hoop herhalingen in en dingen die we eigenlijk al kennen. Ik ben nu echt truckjes aan het doen dus dingen leren vastpakken, slalommen tussen je benen en zulk soort dingen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:09

Morgen kunnen de meubels erin! Vandaag voor het eerst in het nieuwe huis kunnen koken *\o/*
Afbeelding
Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:27

CupCakes_ schreef:
Morgen kunnen de meubels erin! Vandaag voor het eerst in het nieuwe huis kunnen koken *\o/*
[ [url=m/t7t4kz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KvcXaB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is moe van het klussen!!

Fijn dat het iets beter gaat denies

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 19:54

Fijn dat het al beter gaat Denies! :D Wel jammer van de revalidatie die je nu misloopt. :(

Uhm kruipen. Blaffen, rondjes draaien. ergens onderdoor of overheen? Geen idee... :P

Jeeej wat leuk Cupcakes!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:11

xDenies schreef:
Ja die heb ik ook maar staan een heel hoop herhalingen in en dingen die we eigenlijk al kennen. Ik ben nu echt truckjes aan het doen dus dingen leren vastpakken, slalommen tussen je benen en zulk soort dingen.

Heb je op Facebook getagt. Daar doet Amber der hond door der armen laten springen

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:12

CupCakes_ schreef:
[ [url=m/t7t4kz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KvcXaB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha Jip is er moe van en lig volgens mij echt in de weg.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:41

x_Jeanine_x schreef:
[ [url=m/S54xja.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mevrouw moet nog geboren worden maar alles is klaar. Net ook weer nieuwe speelgoedje besteld :o

Whahaha ik dacht dat ik lang van tevoren was voorbereid :') Prachtige ‘bench’! Vroeg me wel af of ze als baby daar niet doorheen gaat passen?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:50

RoosvanBlue schreef:
x_Jeanine_x schreef:
[ [url=m/S54xja.jpg]Afbeelding[/url] ]

Whahaha ik dacht dat ik lang van tevoren was voorbereid :') Prachtige ‘bench’! Vroeg me wel af of ze als baby daar niet doorheen gaat passen?

Hahhaa ik weet sinds juni vorig jaar al dat die hond loops kon/moest worden... Dus heb mij vreselijk in moeten houden.
Manlief zit in de metaal, dus die kan eventueel nog een noodrekje maken, maar dat zien we wel even als prinses er is.
Staan al 2 manden speelgoed klaar, vandaag weer vanalles op zooplus besteld maar gelijk ook voor de hondjes van m'n schoonouders :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 20:57

zo leuk die voorpret! :D

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:41

x_Jeanine_x schreef:
Hahhaa ik weet sinds juni vorig jaar al dat die hond loops kon/moest worden... Dus heb mij vreselijk in moeten houden.
Manlief zit in de metaal, dus die kan eventueel nog een noodrekje maken, maar dat zien we wel even als prinses er is.
Staan al 2 manden speelgoed klaar, vandaag weer vanalles op zooplus besteld maar gelijk ook voor de hondjes van m'n schoonouders :D

Ik vorig jaar januari :')
Mijn bench staat klaar op zolder en ik heb netjes een verhuisdoos volgestopt met allemaal spulletjes alvast voor als die komt :')

mn vriend verklaart me voor gek, maar ik zeg ja anders moet ik alles dan gaan kopen ipv nu elke keer een beetje :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 22:04

Ik bedacht me van de week dat het de afgelopen dagen een jaar geleden is dat Mera is gemaakt :P :Y)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 22:11

Hoe je dat ook zegt _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 00:07

Ja nouja, het is toch zo :P Ze hebben goed hun best gedaan in ieder geval haha.

Afbeelding
Dus ....

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 07:52

haha die zag ik op instagram. Geniaal!!!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-20 09:35

hahaha geweldig! Je hebt ook gelijk hoor :P je bracht t alleen zo leuk!