Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1970 schreef:Vanavond afscheid van jacky genomen. Onze zwarte brahma, hij was opeens ziek en kon niet meer lopen ook. Zoo zielig. Gelukkig zijn de andere 4 kerngezond.
Nu zijn er nog maar 4 brahma dames. Dat is wel heel weinig, maar op mp zijn bijna geen leuke kippetjes te vinden.
Iemand nog leuke brahma's verstopt?
smurffie schreef:Waarschijnlijk is 1 van onze kipjes toch een haantje. Mijn moeder hoorde vanmorgen een raar kukkeltje. Echter zien de 3witte er allemaal hetzelfde uit. Zal toch niet zo zijn dat ik 3 hanen te pakken heb?
Gelukkig kunnen we ze kostenloos omruilen waar we ze gekocht hebben.. maar baal als een stekker.
hielkebro schreef:Is het normaal dat wij de nieuwe kippen nog steeds gescheiden hebben van de oude? We hebben ze nu 2 week ofzo.
Krengen die ouden!!
kohtje schreef:truus1970 schreef:Vanavond afscheid van jacky genomen. Onze zwarte brahma, hij was opeens ziek en kon niet meer lopen ook. Zoo zielig. Gelukkig zijn de andere 4 kerngezond.
Nu zijn er nog maar 4 brahma dames. Dat is wel heel weinig, maar op mp zijn bijna geen leuke kippetjes te vinden.
Iemand nog leuke brahma's verstopt?
Een vriendin van mij heeft er nog te koop.