Dexter ging aan de haal met een hondensnack

Ik was Chick kwijt..
Was ze in t hoekje van de bank gaan liggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ymor schreef:Hhaha leuke foto van het thuis werken!
Chick denkt laat mij maar even alleen.
Ymor schreef:Curse wat een irritante fase is dat!! Vik is er net een beetje vanaf.
Ik zal trouwens nog even een update geven over joep. Begin dit jaar ineens hartklachten. Het gaat heel goed momenteel! Hij bleef heel erg afvallen maar inmiddels is hij sinds deze week weer iets aangekomen.
[ [url=m/uouKvo.jpg]Afbeelding[/url] ]
CupCakes_ schreef:Hoe werkt dat met schijndracht eigenlijk?
Simoonzel schreef:Wat een nare aanvaring met die JRT! Ik kwam ook afgelopen week een ouder stel tegen met een boomerding en een yorkshire terrier, allebei los waar het niet mag. Onopgevoed boomerding komt wild blaffend en grommend op Popo af gerend, mijn vriend sprong er gelukkig voor en Popo ontwijkt confrontaties altijd dus die ging er met een boog omheen. Maar die mensen zeggen ook gewoon niets, doen alsof het normaal is?! Als ze de verkeerde hond tegenkomen is het einde verhaal voor hun keffer. Een dag later kwamen we ze in een park tegen en sloegen we snel af terwijl we ze heel boos aankeken. Uiteraard hadden ze de honden weer los, terwijl dat daar niet mag.
Er komen wel hele leuke foto's voorbij! Alle beestjes vinden het thuis werken volgens mij erg gezellig hahaha.
Ik heb trouwens nog niet geprobeerd om hier het losloopgebied in te gaan, ik denk dat ik gillend gek word. Is het niet van de honden dan wel van de kinderen. Misschien dat ik volgende week een paar keer ga (dan heb ik vrij), maar wel vroeg in de ochtend.