Wij waren er ook samen met de honden maar zijn regelmatig bij het strandje geweest en ze hadden nergens last van. Zal misschien ook liggen aan het type hond.Heb vandaag ook wat opmerkingen gehad tijdens het fietsen dat het veel te warm zou zijn
Het was bij ons 16C met een flink lage luchtvochtigheid voor Nederlandse toestanden (+-65%). Als we straks wat meer aan het warme weer gewend zijn gaat heel Nederland weer fietsen met zn hond met 25C en is er niks aan de hand zeker
. Hier in de buurt is een vrouw die overal de dierenbescherming voor belt... ook een x toen ik mijn hond naast de fiets liet rennen. Het was nog een pup namelijk...(not). Gelukkig kennen ze haar inmiddels...
Zo is er bij behendigheid ook iemand die constant 'ssssht ' roept naar Dexter als hij piept van opwinding tijdens het wachten. Ja, ik vind het ook vervelend. Nee, sssht roepen en andere negatieve aandacht gaat het níét beter maken. Alleen maar erger. Ik werk er zelf graag aan.
. Bovendien doen ze het vaak terwijl ze langslopen en hem dan aankijken, waardoor hij zich bedreigd voelt en dan alleen maar meer blaft. En bedankt

Hadden sochtends de Spoed DA even terug gebeld voor overleg wat te doen met eten etc die dag. Om de kans op opnieuw bloeden zo klein mogelijk te maken en even te overleggen/bespreken waar we natuurlijk die nacht niet overna gedacht hadden.