Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Hier helaas wel flinke gedragsveranderingen gemerkt. Olivia gaat ook nooit een nestje krijgen, maar zolang ze nergens last van heeft mag alles lekker blijven zitten bij haar. Gedrag gaat er niet van verbeteren, eerder verslechteren bij een pittige teef.
Maar weet ook dat veel mensen denken hun honden niet uit elkaar kunnen houden als de teef loops is. Als je dat niet lukt op een verantwoorde manier in je huis... Dan moet je eens achter je oren krabben of je wel klaar bent voor meer dan 1 honden. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Kaus schreef:Mijn gedachten twijfelen tussen dit serieus nemen of nietLijkt me in elk geval een no-go, die karakters samen
Zoë, dus dat ik een stamboomteefje koop en die laat dekken door een andere reu? Dus niet Dexter? Dan zit je inderdaad met zekerheid. Moet wel te doen zijn toch, fokken zonder inteelt.
Maar de komende tien jaar denkt geen haar op mn hoofd eraan hoor
Zoe_97 schreef:Ik vermoed dat jij op showlijn duid? In werklijnen komen net meer ziektes voor omdat die veel langer tegen testen zijn geweest. Het aantal honden met epileptie ligt bv in werklijnen veel hoger ook.