Ik bel zo de DA even om te overleggen over Skye, die heeft nog steeds diarree/zachte ontlasting. Even kijken of ik wat ontlasting mag komen brengen voor onderzoek.
Ze is prachtig! Ik vertrek zo naar Eindhoven, flinke reis, maar je moet wat haha, ik ben echt verliefd op het koppie van de rode kater. Ook heeft hij nog een zwart broertje dat beschikbaar is, maar ik denk dat ik liever de rooie neem, begreep dat die stabieler is qua karakter.
Fotsy
Geplaatst: 01-09-15 13:20
geef je wiskas eten? mijne krijgt daar ook diarree van, volgens DA omdat dit heel vet eten is
Ja rood past gewoon mooi bij mijn interieur xD lol. Maar ik ben onderweg zal er rond 4 uur zijn. Ben wel echt kapot moe, moet echt wennen aan de hoeveelheid werk, had nog nooit fulltime gewerkt en dan ook nog onregelmatige diensten xD ben nu net uit Utrecht vertrokken. Kan echt niet wachten!
Onregelmatig werken lijkt me ook heel vervelend.. Kan me dus goed voorstellen dat je hartstikke moe bent. Maar de reis is voor een goed doel zullen we maar zeggen Veel plezier!
Oei dat is rot van Skye! Ben benieuwd of er iets uit de ontlasting komt!
Spannend Lifaya! Houd je ons op de hoogte? Als je zo vermoeid bent ksn zo'n reis soms ook heel zwaar zijn.
Forbiddenpie
Geplaatst: 01-09-15 16:56
Met Noah gaat het ook super. Vandaag is hij 2,3 kg en hij is nu net vijf maanden. Het is een enorm ondeugende knul maar wel met een goed hartje. Alle angst voor de hond is nu weg en hij probeert vaak met haar te spelen.
Dit past niet bij je interieur hoor! Maar wat een schatje!
Rennie89
Geplaatst: 01-09-15 18:07
Ja ik weet het xD maar deze heeft een geweldig knuffelbaar karakter en heeeel sociaal en lief xD is smokey Black en lekker fluffy. En ja hij gaar Tonic heten xD
de rooie was ook leuk maar duidelijk iets zelfstandiger
Leuk weetje. Vader is boskat x coon (net ginger haar vader!) En moeder boskat x sphynx xD geniale kruising. Moeder os halflanghaar
meisje_
Geplaatst: 01-09-15 18:10
Haha cool lifhaya leuk diertje trouwens
Ohh noah is ook een mooierd
Heb dushi net rauwe kip gegeven heel ein beetje maar ze moest er niks van hebben.. Moet ze mss ff aan wennen?
Ruby1995
Geplaatst: 01-09-15 18:18
Oooh deze is ook poepig lifaya!!!
M'n lieve ondeugende knappert
Froukje
Forever young
Geplaatst: 01-09-15 18:19
Ahh, leuke foto! Hij heeft wel een onwijs lekker bekkie! Wanneer mag je hem ophalen?
Noah is ook knap! Groeit ook lekker door!
Rauwe kip, hier vraten ze m'n vingers er haast bij op. Maar sommigen moeten er idd niet zoveel van hebben. Kunt het nog eens proberen, maar als ze het niet blieven kun je er weinig aan doen
21 september mag ik hem ophalen! Ja hij is echt geweldig! Kan niet wachten xD is de afstand meer dan waard. Heeft Ginger straks weer een vriendje, en weer een zwarte xD