Zo, heb vandaag een mooi fors lilac mannetje van een half jaar gehaald en deze ga ik volgende week koppelen met mijn wildkleurige mannetje van nu 4,5 week. Dus wie interesse heeft in een leuk koppel gerbils..
_Karlijn
Geplaatst: 16-12-15 19:23
Ik geef ze wel theedoosjes (alleen geen medicijndoosjes en haarverfverpakkingen eigenlijk, verder alles wel). En qua maat vind ik persoonlijk 80 cm wel de minimale lengte, ik heb zelf een 100 cm bak.
Leuk Stalmilagro maar jij krijgt baby's met twee mannen?
Hoe maken jullie zo'n gerbilverblijf schoon? Ik wil een bak met schuifruiten bestellen van 50 cm hoog, maar ik vraag me af hoe ik die schoon zou moeten maken.
Gewoon met stoffer en blik Vuilniszak ernaast en alles eruit scheppen. Daarna wat bij elkaar keren, eventueel nog met een stofzuiger erdoor en met nat en dan terug volgooien. Super makkelijk!
Nee karlijn. Mijn pupje uit het laatste nest is als enige een mannetje en ik wil hem niet alleen verkopen vandaar
Najoveh
Geplaatst: 17-12-15 11:43
Dit is trouwens mijn ventje, Bowen
Zijn vriendje is onlangs gestorven en nu zit Bowen alleen. Ik wil hierna eigenlijk geen gerbils meer, al vind ik het wel fantastische diertjes. Bowen is nu 3.5, niet super oud maar ook niet jong meer. Zijn broertje is aan ouderdom overleden. Vind het echt zo lastig he... Bowen lijkt wel helemaal niet eenzaam, hij doet echt exact hetzelfde als toen zijn broertje nog leefde.
@Stalmilagro: ik heb eventueel wel interesse in een koppeltje mannen, maar qua afstand is het niet zo handig. Daarnaast worden het mijn eerste gerbils en denk ik dat twee broertjes of twee zusjes misschien minder kans hebben om te gaan vechten in de toekomst.
stalmilagro
Geplaatst: 17-12-15 15:47
Rebekka bij mij is nooit iets gaan vechten en al helemaal niet omdat ik al koppel als de kleine pas 5 weken is. We hebben een station hier
Nee wel tijdelijk, maar ik heb nog contact met veel mensen en ik vertel er altijd bij dat als er ruzie ontstaat of wat dan ook, dat de mensen met mij contact op moeten nemen
Hoe gaat het met de koppeling? Lijkt me best spannend.
Eske_B
Geplaatst: 22-12-15 22:40
Heerlijke beesten die gerbils... ik leg een handje voer op de loopbrug en Luna is vervolgens een kwartier bezig met haar bekje steeds zo vol mogelijk proppen en alles in de voerbak te leggen