Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemklatsch schreef:Ik vind puppy's leuk, maar ben wel blij als we dadelijk wat meer aan de gang kunnen. Niks zo fijn als samen hardlopen.![]()
Ik denk overigens dat ik mijn hond kwijt ben...Ze is nu 10 dagen bij vrienden en hun 1 jarige labrador ivm onze vakantie en ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Heb straks een hond met liefdesverdriet thuis....
[ [url=m/RciePl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yLcJgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
EmptyWords schreef:Boemklatsch schreef:Ik vind puppy's leuk, maar ben wel blij als we dadelijk wat meer aan de gang kunnen. Niks zo fijn als samen hardlopen.![]()
Ik denk overigens dat ik mijn hond kwijt ben...Ze is nu 10 dagen bij vrienden en hun 1 jarige labrador ivm onze vakantie en ze zijn niet bij elkaar weg te slaan. Heb straks een hond met liefdesverdriet thuis....
[ [url=m/RciePl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yLcJgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar is maar 1 oplossing voor.... een hond nemen voor je hond!
FlorienM schreef:Ik zag trouwens dat Boemklatch een Instagram account heeft voor haar prachtige herder. Meer mensen die dat ook hebben? Misschien leuk om elkaar ook daar te volgen.
Die van mijn draken heet @nacho_and_pina
Nayomie schreef:Arya is echt prachtig, de heide past haar mooi.Nog nooit geweest maar ziet er wel prachtig uit.
Nikass, ja klopt. En het wordt ons niet makkelijk gemaakt. Heel veel loslopende honden hier die géén recall hebben en dus veelal bij onze hond komt als ze aan de lijn zit. Dat verergert het probleem wel. Hoewel we echt hele mooie stappen hebben gemaakt, is dat wel een vervelend iets.
EmptyWords schreef:Wat fijn dat je zo'n fijn logeeradres hebt!
Ik heb vandaag met Bo bij de schapen gewerkt. Was een kennismakingsworkshop, en wat gaaf! Bo vond het spannend als de schapen haar recht aankeken, daar hebben we haar moeten helpen met zelfvertrouwen. Zodra een schaap haar recht aankeek moest ik erbij gaan zitten en aan de kop van de schaap komen. Zodra ik dat deed werd Bo meteen brutaal. Super tof om te zien.
De 2e ronde werd ze echt brutaal. Wel onzeker nog, maar ze begon de schapen die haar aankeken aan te blaffen. "Wat nou, mij aankijken!"
[ [url=m/CEqhNj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna was ze moe