Envie blijft ook van jullie zelf toch? Hoe hou je al die zwartjes uit elkaar joh nee zal wel lukken lijkt me haha! Prachtig om je eigen fokresultaten in huis te houden!
Vandaag met heel de groep; boellie, chicka, djessey, baco en envie(voor de kennismaking dan) naar de fysio. Djes heeft niks overgehouden aan haar dracht, bevalling en zogen. Zelfs van de ontsteking in een spier(iets met lomp, zat een hele bult op) was eigenlijk niks meer te zien.
Deze foto van Baco(halfbroer van djes, zoon van chick) van nu 10 maanden
Djessey was ook echt nog een slungel. Niet zo’n grote. Maar wel een slungel deze lijkt al af ofzo.
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-21 09:39
Afgelopen dagen naar de fysio geweest, bij bas zn ouders lekker de bbq aangestoken en met Envie bij de koeien op de boerderij gaan kijken.
Dit vond Envie van bbq-en
Halfbroer van Djessey, nu 10 maanden
Maar helaas ook minder nieuws.. Waarschijnlijk zullen we voor de broer van Djessey(uit t zelfde nest) opzoek moeten naar een ander huisje. Hij zit daar uitgeplaatst, zodat wij met hem kunnen fokken als we willen, maar door prive omstandigheden daar zit er een kans in dat hij daar niet kan blijven.
Mocht iemand interesse hebben om, bij voorkeur onder uitplaatsvoorwaarden Wat betekend gratis, evt mogen dekken op een eigen teef etc. , een huisje te bieden voor hem. Dan horen we dat graag. Een goed huisje zonder uitplaats/fokkers voorwaarden overwegen we absoluut ook! Hij kan met bijna alle honden(hij is iets te sociaal) uiteraard zindelijk enzo. Daarnaast is hij ivm de fok ook getest op heupen, ellebogen en knieen.
Zo jammer hè! Wij geen plek met die opvangend nu. anders had je mijn antwoord geweten
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-21 16:30
loez schreef:
Zo jammer hè! Wij geen plek met die opvangend nu. anders had je mijn antwoord geweten
Haha wegwerken die hap. Nee grapje hoor je hebt hele leuke opvangers nu
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-21 13:49
Kleine Envie groeit als kool Zo leuk en makkelijk!
Helaas hebben we wel de keuze moeten maken om haar “oom”, de broer van Djessey op te halen bij zijn uitplaatsadres en zijn we opzoek naar een nieuw huisje voor deze heerlijke makkelijke vent.