En inmiddels nacht 2 van t zonder mama slapen Mama slaapt in de ren en hun in hun eigen “bench” met de indoor pet toilet erbij. Ze slapen expres op een klein stukje zodat ze makkelijker naar de pet toilet gaan ipv hun “nest” bevuilen. Ongeveer 2x per nacht worden ze wakker en gaan ze poepen en/of plassen en dan zijn ze ook echt even wakker. Na de eerste keer slapen ze meestal zo weer (bijv vanacht om half 2) en rond 4 uur/half 5 worden ze weer wakker en dan mogen ze na t poepen en/of plassen even een minuut of 5 bij chick drinken. Daarna weer terug in de bench. En dan gaan ze, na even stoeien en klieren weer slapen tot ongeveer half 7 dan willen ze er na t poepen/plassen ook wel echt graag eruit. Maar dit doen we pas als ze stil zijn. Dat betekend niet dat ik ze volop laat gillen. Maar ik ga ze er niet uithalen omdat ze gillen.
Chicka’s melkgift neemt af. Dus dat is makkelijk met spenen. De pups krijgen nu 2 maaltijden van mij en nog een keer of 3-5 van mama erbij.
Vandaag hebben ze de stofzuiger even in de ren gehad. Naast de ren waren ze al mega geboeid dus even erin. Vanavond kwam er wat speelgoed hangend de ren in en ook dat een groot feest. Heerlijke blije, vrije en nieuwsgierige hondjes!
Wat een heerlijk speelparadijs, ze zullen wel lekker geslapen hebben na de ontdekkingstocht?
kiwiwitje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-20 23:16
Ja zeker dan slapen ze heel braaf. Maar ik kan niet wachten tot de nachten wat beter gaan 2 a 3x per nacht eruit omdat ze gaan plassen/poepen en dan wakker zijn. Dan laat ik ze dus gerust 20 minuten spelen tot ik zie dat ze moe worden en dan hoppa slapen. Overdag slapen ze gerust langer.