Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Re: Honden Liefhebbers Huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 07:54

Oei skippy, een zieke hond is niet fijn. Hopelijk was dit het en knapt ze nu weer op.

Nou lay, dat alleen zijn isnnogneenndingrtje zo te zien

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 07:57

Emptywords, ja hij moet overduidelijk wennen aan het feit dat de kinderen weer naar school moeten. Gelukkig zijn er ook dagen dat hij niets sloopt en gewoon lief ligt te slapen.

Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:44

Wat een barrel Lay_D! :oo

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 08:52

Oh LayD :') Hoewel de onze een keer een waterballon uitkakte.. dus wie weet wat je nog vindt..
Wist hij nog dat hij de dader was toen je thuis kwam?

Hier heb ik op een tafeltje een soort gnoom/kabouter staan, van stof. En als hij alleen thuis is ligt steeds die gnoom op de grond. Tot nog toe blijft hij wel heel. Verder, ik klop het af, tot nog toe niets!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:13

O jee wat een sloopkogel Lay_D! En wat erg als je op de camera ziet dat je hond de boel sloopt, maar er niks aan kunt doen _O- niet goed voor je bloeddruk!

Ik trof Pomme een tijdje geleden zo aan:
Afbeelding

De laatste paar dagen is ze heel druk met het verplaatsen van de bench, die moet ik een paar keer per dag weer op z'n plek zetten.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:14

Skippy01 schreef:
We zijn de nacht al rustig doorgekomen :j nou ja, hij was het er eerst niet mee eens dat hij in de bench lag ipv los door het huis (valt anders niet te observeren en géén idee wáár hij spuugt als hij spuugt natuurlijk) maar uiteindelijk heeft hij gewoon rustig geslapen en slaapt hij nog. Zonder overgeven vannacht *\o/* hopelijk zet het door zo!

Fijn dat Toby zich iets beter lijkt te voelen! Zo sneu als ze niet lekker zijn. :(:)

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:17

Imj,

Ja hij weet heel goed dat hij iets heeft gedaan wat niet mag, hij heeft zijn oren dan naar achteren en kijkt met de meest schuldige blik die hij maar kan hebben.

Many, echt niet goed voor je bloeddruk nee, op een gegeven moment ook maar niet meer gekeken want het was te frustrerend.

Edit,

Hahaha zo kwam ik laatst ook thuis met al die vlokken overal en nergens.
Hij had zijn mand uitgedund.
Laatst bijgewerkt door Lay_D op 02-09-20 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:24

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:39

Daarom zit Blekz als ik niet thuis ben in een bench ;) Dat is ook zo'n etterbak. De andere 4 zijn super braaf en mogen lekker los zijn.
Wij hebben ook een camera en het enige wat we zien is dat de andere 4 wat verplaatsen en eens blaffen als de postbode er is ;)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:42

Wij moeten nog een camera ophangen, maar inderdaad, Bo zit ook vast.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:42

De bench hebben we eruit gedaan toen hij ongeveer 6 maand was, toen ging het perfect :+
Over het algemeen is hij ook nooit lang alleen, ik heb onregelmatige werktijden en diensten omdat ik in de zorg werk.
De dagen dat ik een dagdienst heb en de kinderen alle 4 een lange schooldag hebben, gaat hij naar mijn schoonmoeder als ze niet naar het zh hoeft.

Hij past ook niet meer in de bench die we hadden ( 1na grootste formaat).

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:44

Oh Lay_D wat erg zo een boef in huis. En ook zo onschuldig kijken van ik was een beetje stout.

Gelukkig Toby weer een beetje beter. Nu de volgende aan het spugen.

Hier geen camera. Gelukkig is Senna braaf al weet ik wel dat ze op de eettafel spring en zo naar buiten kan kijken en te wachten naar de oprit.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 09:46

Lay_D schreef:
Ik heb een video geupload, hier is zijn reactie te zien.
https://youtu.be/KTPoFl2KWCk

er kwam nog een voorzichtig kwispeltje bij... :')

Honden zouden geen schuldgevoel kennen... nou, je kan mij nog meer vertellen!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:04

Lay_D schreef:
Ik heb een video geupload, hier is zijn reactie te zien.
https://youtu.be/KTPoFl2KWCk

Dat is de onschuld zelve, dat zie je toch gelijk?!? :')

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 19:25

Skippy01 schreef:
IMJ schreef:
Mogelijk heerst er iets. Mijne spuugt ook (maar gisteren maar 1x in de ochtend en net, beide keren lege maag dus er kwam niet echt wat mee). En er lag buiten ook kots.. dat vond hij reuze interessant (zag ik net wat laat).

Het zou kunnen inderdaad, dat er iets heerst. Geen idee eigenlijk. Toby is best een taaie meestal. Dit is heel atypisch. Beterschap met die van jou ook, met zo'n jonkie altijd extra vervelend! :(:)

beauty1love schreef:
Skippy, dat is al goed inderdaad. Hopelijk knapt hij snel op!

We zijn de nacht al rustig doorgekomen :j nou ja, hij was het er eerst niet mee eens dat hij in de bench lag ipv los door het huis (valt anders niet te observeren en géén idee wáár hij spuugt als hij spuugt natuurlijk) maar uiteindelijk heeft hij gewoon rustig geslapen en slaapt hij nog. Zonder overgeven vannacht *\o/* hopelijk zet het door zo!

fijn dat die de nacht is doorgekomen! :knuffel: in juli hebben 3 van mijn 4 honden in het ziekenhuis gelegen, alle 3 verschillend verloop maar allemaal zo ziek, het is zo erg je dieren zo ziek te zien. poedersuiker is dat we nog steeds niet weten wtf het was

de 9 jarige 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, bloederige diaree (spoot er uit) dan mijn 5 jarige kreeg ineens veel koorts en ook bloederige diaree en overgeven maar die was na 1 nacht weer goed, toen mijn 3 jarige ook bloederige diaree dat in een tijds bestek van 3 weken, poedersuiker jaar 2020 :+ nu is alles weer helemaal goed en zijn ze tiptop in orde, leuk joh vrouwtje hartaanvallen geven _O-

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 20:14

@karmachansy jeetje zeg, bizar! Was dat niet dat virus dat ineens in Noorwegen zo heerste?

Toby is vandaag weer aardig ok! Kleine beetjes eten en genoeg drinken. Veel geslapen, maar wilde vanavond ook weer spelen, dus hopelijk hebben we het nu gehad...

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 07:38

Skippy, fijn dat hij weer opgeknapt lijkt!

Karmachansy, jeetje wat een ellende zeg,is er nog iets uitgekomen wat het was?

Puk moet vanavond naar de dierenarts voor zijn apk, ik hoop maar dat hij zonder morren de auto in gaat, auto rijden vind hij namelijk echt niets aan ( vanaf pup af aan). We hebben in mei zelf speciaal voor hem een andere auto gekocht :')

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:26

Jeetje 3 honden zo ziek wat heftig zeg!

Hier regent het vandaag... En dat vind ik heerlijk want dan is het eindelijk rustig buiten. Mijn stel dus fijn laten rennen en daarna moesten ze even samen op de foto'. Vonden ze echt een succes :+

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:27

50 shades of black

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-20 10:28

grappig dat ze allemaal zo verschillend zijn maar dan wel dezelfde kleur.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:36

Haha, ik kan zélf wel denken 'yes, het regent, dus het is rustig' , maar dan zie je Toby denken 'tr*t, het regent, ik ben Portugees, laat me terug naar binnen!'. Wat hij uiteraard wel direct vergeet als hij een potentiële prooi gespot heeft,dat dan weer wel.

Super grappig hoe jouw roedel zo enorm divers is en toch best wel universeel gekleurd :j

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:41

Lay_D, de dingen die je al niet doet voor de hond! Succes bij de dierenarts vandaag!

Wat een heerlijke roedel Machie :D Zo leuk al die verschillende honden.

Skippy, is Toby weer helemaal de oude?

Bij ons zijn de meningen over regen verdeeld. Pomme interesseert het geen biet, die wil ook op dit soort dagen het liefst de hele dag in de tuin pierewaaien. Zaya reageert ongeveer hetzelfde als Toby: prima om even een plasje te doen, daarna graag gauw weer naar binnen.

Ik heb vandaag een assistente bij het thuiswerken, geloof ik :+

Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 10:47

@many ja gelukkig wel! :j

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:12

Machie, heerlijke foto!

Many, hahaha geweldig !

Puk heeft bij mijn schoonouders een piep speeltje ( lijkt op een boon) en die vind hij geweldig en is zelfs nog heel.
Ik moest net de stad in en heb hem ook een piep speeltje gekocht, om te proberen of hij zich daar mee vermaakt als hij alleen is. Hij krijgt hem dus ook alleen dan,in de hoop dat hij dan geen rottigheid uit zal halen.

Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 13:17

Many wat een leuke assistent heb jij zeg. <3

Hopen dat Puk het heel houd.
Hier zijn zulke dingen in no time kapot bij Senna. Enkel zijn ei bal krijg ie tot nu niet kapot. En dat voor 1,50 bij de action. :+