Zo lief!!!! Vandaag deden onze katten dat ook voor het eerst! Ofja, elkaar likken deden ze al maar Catcat ging vandaag naast Poespoes liggen. Al heeft die niet veel in te brengen van de dramaqueen denkt dat ze met het medical pet shirt niet kan bewegen.
Aaaaah wat lief Captain! Bewegen is ook heel lastig met zo’n pakje aan
Hier likten ze elkaar ook al langer, maar naast elkaar slapen nog niet. Dit alles bij elkaar heeft misschien ook 5 minuutjes geduurd en toen peerde Spotty hem weer, maar ik was zo trots
Wat ontzettend lief al die foto’s van de katten samen , nu wil ik er ook nog een Bij ons gaat het ook nog goed! Het is zo’n gezellig katje, zit de hele avond bij ons en ze mauwt veel. (Wat soms ook vervelend is) En ze apporteert met haar muis
Zertab
Geplaatst: 01-05-20 14:15
Ik hoop dat ik me hier ook mag melden!
Laatst een poes gevonden en de dierenambulance gebeld. Poes zag er niet uit en was hoogzwanger. De dierenambu belde een half uur later nadat ze meegenomen was op, met dat ze nu aan het bevallen was bij de dierenarts en ik er goed aan heb gedaan. En met het aanbod, omdat ik haar gevonden heb en ze merkte dat ik zo begaan met haar was, dat ik eerste keuze (als eigenaar zich niet meldt) krijg ter adoptie. Goed over nagedacht en besproken, en het mag! Dus als er geen eigenaar komt en het gastgezin waar ze nu verblijft met de kittens haar niet willen houden, dan komt ze mogelijk naar mij! (ik moet nog formulieren invullen voor het asiel)
Welkom Zertab, wat onwijs gaaf Ik duim voor je dat het gastgezin haar niet wil! Heb je een foto?
Coco is vandaag 8 maandjes oud en precies een maand bij mij
Hier nog even mijn 2 koningen op hun koningsdagdeken
Captain
Geplaatst: 01-05-20 17:14
Oh Zertab dat zou echt leuk zijn!!! Krijg je de kittens dan ook of blijven ze tot die tijd bij het gastgezin?
Ahh Fireheart! Die andere is al oud of niet?
Iolanthe
Geplaatst: 01-05-20 17:17
Zertab, welkom! Hopelijk snel goed nieuws
Voor de rest, wat een leuke duo's allemaal
Ik heb eens gevraagd aan het asiel wat de reden was dat ze Tegeltje als enig katje plaatsen en hem niet echt bij andere katten wilden. Misschien dat hun antwoord helpt in beslissen of er een vriendje bij kan komen
Zertab
Geplaatst: 01-05-20 17:26
Nee de kittens blijven daar! Zijn ook pas eergister geboren dus kunnen voorlopig toch niet van moeders af. Net het formulier ingevuld die ik toegestuurd kreeg. Ik zal zo eens kijken of ik een foto gepost krijg.
Jaa laten we hopen dat de opvang ook een match ziet natuurlijk. Als ze ergens anders beter af is, dan is dat ook prima. Ik zou het zo ontzettend sneu vinden als zo'n buitenkat (want die komt denk ik van een boerderij af) in een hokje moet zitten...
Ik woon nog thuis en wij hebben een kat. Ik ben opgegroeid met katten haha. Maar aangezien ik haar aanschaf en voor haar ga zorgen, is het in die zin wel mijn eerste eigen huisdier
Zouden jullie in de mail of in het formulier al aangeven dat je Muis een leuke naam vindt? Want hun geven het beestje een naam, maar als ik haar toegewezen krijg, dan noem ik haar Muis. Maar misschien komt dat wat te opdringerig of een '' wil te graag'' over?
Heb het er maar niet ingezet. Formulier is opgestuurd!
Captain
Geplaatst: 02-05-20 17:27
Wij waren begonnen aan een kattenboom maar wat een pokkenwerk. Vandaag er dus maar een opgehaald. We hebben de plateau's een ander kleurtje gegeven, benieuwd hoe dat opdroogt. Daarna willen we er nepplanten bij doen, en dan onderin kattengras met grote stenen. To be continued..
Awh, kito lijkt er blij mee! Captain, wat leuk! Die klimbomen zien er heel leuk uit. Lijkt me inderdaad lastig om te maken maar fijn dat je er alsnog eentje hebt!
Zou ik mee mogen lezen/praten? ik verwacht over 10 weken 2 britse langharen
Wat leuk iedereen die mee komt kletsen! Door drukte wel alles gelezen, maar niet altijd gereageerd.
Hier gaat het super goed! Fido heeft een ontstoken oog gehad, maar na een week zalven is het weer over gelukkig. Met jut en Jul gaat het zo goed! Hadden we niet durven hopen dat het zulke goede vriendjes zouden worden