Ziek personeel is lekker, dat bevindt zich doorgaans gewoon lekker op 1 plek en dan liggen ze er graag bij. In jouw geval zorgen ze nog zelf voor de voedselvoorziening ook.
xPabloBokt
Geplaatst: 02-05-19 16:52
Mijn kat gaat ook altijd overal op zitten waar ik mee bezig ben of aan de gang wil gaan. Als ik mezelf in bed installeer en de tablet ligt met het hoesje dicht naast me dan zit mevrouw er binnen no time op hetzelfde geld voor mijn telefoon, papieren, laptop, brieven.. alles.
@ Ricie: ik zie het liever niet voor me voedingswaardetechnisch vind ik frikandellen ook geen denderende keuze
@ PabloBokt: Ja dat probleem heb ik hier ook idd Echt heel praktisch wel, een kat.
Tica lol, vaker ziek zijn dus?
Hij loopt ook overal achter me aan, en het is om die reden eigenlijk dat hij Sam toch maar geaccepteerd heeft, want Sam loopt ook achter mij aan en dus zijn ze altijd bij elkaar En dat blijkt dus eigenlijk heel goed te gaan
Mijn vorig hondje en vorige kat (beide inmiddels overleden ) waren partners in crime. De kat kreeg deuren open, óók die van de voorraadkamer, dus je raadt het al ...
Lol de stofzuiger is nog steeds reden voor grote paniek. Maar de hond was dat ook, en Simba is er nu van overtuigd dat als ik streng doe tegen de hond, de hond hem niets doet. Inmiddels is het issue met de hond helemaal opgelost natuurlijk, al had de manier erop niet niet mijn voorkeur
Dus, de stofzuiger. Snoep hielp niet. Ik was min of meer ten einde raad (honden zijn niet bang voor stofzuigers, met katten kom je als hondenmens voor dingen te staan die je nog nooit hebt meegemaakt).
Wat te doen, wat te doen......
Oh!
En ik heb - jawel - de stofzuiger toegesproken. Ik heb hem vermaand dat hij absoluut niet bij Simba in de buurt mocht komen en Simba zeker niet opzuigen. Ik ben erg blij dat er niemand toekeek, dat wel.
Maar, maar - het hielp. Het helpt zelfs heel goed
Simba durft nu in de buurt van de stofzuiger te eten. Moet hij wel uitstaan, maar het is iets. Natuurlijk wel Catisfactions, dat snappen jullie, en die met kaassmaak, andere snoep blieft hij niet.