Maar dat blijft nog wel een dingetje dus.
Hoe is dat bij jullie zo ontstaan of geleerd, dat de rugzak hun veilige plek is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze kunnen zo’n groot gat achterlaten in je hart…

Ik woon op een boerderij, maar durf ze niet buiten te laten. Vorig jaar zijn ze keer ontsnapt, 1 van de katten kan de deur openmaken. En was die angstige pas om half 1 's nachts thuis. Kon niet slapen. Ik heb aan mijn huis een katten ren, maar leek mij voor hun ook fijn om eens wat meer te zien. Ook zit er helaas niet veel dingen in de ren. Het is eigenlijk een kooi aan mijn huis, waar een tuinstoel in staat met een kussen waar ze vaak slapen. 

. Zij mag los in de tuin, ze gaat er toch niet vandoor.
(oude foto)

. Het is alleen wel een enthousiast poesje en als ze een vogel ziet dan wil ze er soms achteraan. Hoe gaan jullie daar mee om? Ik houd haar dan tegen (ze wil over de schutting), maar ze ging een keer zo hard ertegen in dat ze achterover viel op haar ruggetje (was verder niks). Ook moet ze soms hoesten buiten, ik heb het idee dat dat soms gebeurt als er druk op het tuigje staat. Kan het, dat ze daar benauwd van wordt? Dat wil ik natuurlijk niet, zou een tre ponti tuigje dan beter zijn?
(moeders was ontsnapt en had zin in een avontuurtje met een Europese korthaar). We hebben een broertje en zusje.