Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Spannend Mercury! Van dezelfde fokker?
Hoe gaat het bij jou kiwiwitje?
Ik ben gisteren met mijn vriend (en hond) naar Hond2017 geweest, erg leerzaam! Met veel verschillende eigenaars/fokkers van de Bracco en Vizsla gesproken, dus ik kan weer even verder brainstormen
Ennasil92 schreef:Ik zie dit topic nu pas
Ik verwacht eind januari/begin februari mijn 3e en laatste nestje(topic staat in de openingspost).
Tessa is 27 en 29 november en 1 december gedekt door de reu en 2 januari is de echo. We wachten dus nog even af.
Ouderdieren zijn getest op erfelijke afwijkingen.
Dit is de comb:
Tessa
[ [url=m/YC2Xd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sgK6oW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DAIK7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loki
[ [url=m/2H6kWO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gnVJ4B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QUls5K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZGVFpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ennasil92 schreef:Ik zie dit topic nu pas
Ik verwacht eind januari/begin februari mijn 3e en laatste nestje(topic staat in de openingspost).
Tessa is 27 en 29 november en 1 december gedekt door de reu en 2 januari is de echo. We wachten dus nog even af.
Ouderdieren zijn getest op erfelijke afwijkingen.
Dit is de comb:
Tessa
[ [url=m/YC2Xd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sgK6oW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DAIK7n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loki
[ [url=m/2H6kWO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gnVJ4B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QUls5K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZGVFpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
xMercury schreef:Bedankt voor jullie welkom!![]()
Inderdaad van dezelfde fokker. Ze worden tussen kerst en oud en nieuw verwacht.. Zou dus een fantastisch kerstcadeautje zijn natuurlijk
Kiwiwitje, wat spannend! Lijkt me fantastisch om pups op te zien groeien die van je eigen dieren zijn..
Ennasil92 schreef:Tessa is een kruising Duitse x Mechelse x Hollandse herder en Loki is een Oud Duitse herder.
Ik fok deze kruising om er duitse herders met een gezonde rechte rug uit te krijgen, want de duitsers van tegenwoordig is gewoon triest.
xMercury schreef:Goh, van mama heb ik zeker wel foto's! Maar van papa niet denk ik.. Deze reu komt uit Engeland of Zwitserland.. Ben het even vergeten haha. Mijn huidige Sheltie zijn vader is wel een EngelsmanIk zal eens zoeken!
Ik heb al eerder foto's van jouw honden gezien en ik vind ze werkelijk prachtig..Hier in de buurt lopen meerdere Staffords (excuus als ik de verkeerde term gebruik hoor!) rond en ik vind ze zo fantastisch mooi
Loolotte schreef:Prachtige honden Ennasil!![]()
Ik ben nooit zo goed met het uit elkaar houden van die drie verschillende types kiwiwitjeIk heb even op je site gespiekt en ze zijn enorm leuk! Wel wat kleiner dan ik had verwacht, zijn jouw honden een 'normaal' formaat voor de stafford? Hopelijk gaat de dekking morgen goed! Handig dat het je eigen hond is wat dat betreft