Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Ja dan heb je idd geen keuze helaas. Balen wel. Ik neem aan dat je naar oranje gaat? Nogal een eind weg dan.
Daar heb ik supergoede ervaringen mee (al betaal je wel de hoofdprijs
) Volgens mij gaat de meter al lopen zodra je door de schuifdeur naar binnen loopt. Ze hebben laatst flink verbouwd en ik grap altijd dat wij die hebben gefinancieerd 

De dierenarts waar ik stage loop vraagt ook altijd of ze een 'goede' pup of kitten meenemen als ze met de 'slechte' komen, weet niet of dat dat bij vogels ook gebruikelijk of nodig is maar dan heb ik het in ieder geval gezegd!
. Wat jammer! Duimen dat de vogelarts hem kan helpen. Wel knap dat je naar de DA gaat, dat zou vast niet iedereen doen met zo'n vogeljong.

Hilli schreef:Gaat zo'n exemplaar in de natuur niet gewoon dood? Misschien een onaardige vraag, maar wel gesteld vanuit oprechte interesse - hoe flexibel zijn die diertjes?

Ik voer ze geen alcohol hoor! Maar zaadjes kunnen in de krop gaan gisten en daar worden ze dan flink ziek van. Hij heeft die symptomen verder niet, want zijn kropje leegt netjes en hij spuugt niet, dus daar dacht de arts niet aan.
Hij probeerde te blazen en uit te halen naar de arts, en af en toe met die kleine veerloze vleugeltjes fladderen alsof hij al helemaal klaar is om te vliegen