Haha het is ook heel leuk. Het is wel weer een groot verschil met het M1-nest, die waren een stuk drukker als ik dat zo mag noemen. Deze liggen lekker op een stapel en te genieten van alle cozyness. Maar eenmaal uit het hok vinden ze het net zo prima. Ze zijn zo ontzettend mooi gebouwd en getekend. Zo leuk!
Ook nog een leuk nieuwtje. Sinds mei 2016 is mijn .nl website in de lucht gegaan en toen hda ik 300 likes op mijn FB pagina. Nu zitten we bijna op 1 januari 2017 ... met 398 likes .... gaan we het nieuwe jaar in met 400 likes?
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-16 16:15
En ook nog een tevreden Mick uit het M1-Nest met zijn baasjes. Hier een uitgebreide schets hoe zijn hok er uit ziet en waar hij slaapt.
De groene pijlen zijn de ingangen, de rode stippen zijn slaapholletjes en de blauwe lijnen zijn de gangen. Hij maakt graag ingangen bij het schors
Haha, nou hier dan de update waar blijkbaar naar gesmacht wordt. Ik dacht dat het topic was stil gevallen en ik ga niet plaatsen als er niet gekeken of gereageerd wordt Beetje nutteloos.
Immers had ik ook even andere dingen aan mijn hoofd en leef ik ondertussen weer op een roze wolk. (na laatste relatie in een depressief dal gezeten en toen een goed 1,5 jaar lekker voor mezelf gegaan) Dus dat betekend dat je even niet non-stop met je neus in de hamsterkamer zit wat ook wel fijn was want door de ziektewet heb ik vijf weken thuis gezeten en hobbelde ik van de bank naar de hamsterkamer. Dus ... ik moest er echt even tussen uit! Nu mag ik weer 2 uur per dag gaan werken en volgende week waarschijnlijk weer 4 uur .. dus we gaan lekker opbouwen.
Maar het N1-Nest is lekker aan het groeien. Omdat ik schrok van mama haar omvang heb ik haar bij het nest weggehaald en het maar allemaal even laten bezinken hoe en wat. Baalde ik dat ze zwanger was? Nee maar het had ook niet gehoeven.
Ook groeide de ukken zo goed dat ik de mannen ondertussen al gescheiden heb van de vrouwen. We willen niet nog meer ukken Maar ze mochten voor hun stamboom op de foto .....
Blauw wildkleur man
Blauw wildkleur vrouw 1
Blauw wildkleur vrouw 2
Wildkleur man 1
Wildkleur man 2
Wildkleur vrouw 1
Wildkleur vrouw 2
Mama I'Layzah was dus ondertussen weer flink aan het groeien en ik heb mijn vingers gekruist dat het mee valt ... Ze groeide en groeide ... en man wat werd ze weer dik.
Dikke mama buik
En tadaa! Op 1 januari kroop ze uit een nest met piepende ukken Hoe speciaal is dat .... nieuwjaarsukken!!
Klinkt cru om te zeggen ... maar als er serieuze interesse is: schiet op! De reserveringen komen al binnen ......