Odin en Thor hebben de castratie goed overleefd. Een paar weken later en ze spelen ook weer samen!

Kroelkip Odin

Samen weer spelen voor het eerst!

Dit vonden Odin en Thor van oud & nieuw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hanna_94 schreef:Hoi!
Mag ik hier ook even reageren?
Ik en mijn vriend willen binnenkort graag aan fretjes beginnen, we hebben al zelf een groot hok in elkaar gestoken etc, alleen is de vraag: Waar koop je nu eigenlijk een fret?
Wij zijn van België en op internet vind je er niet zo heel veel van terug.
Je hebt de Fretten-ark vzw, waabij je opvangfretjes kan adopteren, maar we zouden eventueel ook naar een hobbyfokker langskunnen, maar welke dan?
Kunnen jullie misschien wat tips geven?
Juangi schreef:Ik heb een vraagje, mijn fret heeft vorige week vrijdag een ontstoken anaalklieren gekregen. Deze zijn vrijdag uitgedrukt en ze heeft 2 soorten antibiotica gekregen, ze zijn al minder dik en pijnlijk maar ik voel ze nog wel zitten. Hoort dit bij het herstelplaatje?
_AAASCHAAA_ schreef:[ Afbeelding ]
Met Olafje gaat het heel erg goed ( is nu 1 jaar oud). Terroriseert hier alles en iedereen. De wereld draait om hem
Helaas is mijn fretje Jessy gestorven. Ze had maagproblemen en de medicatie sloeg niet voldoende aan. Elke keer bijvoeren en vocht onderhuids geven, gaf haar ook veel stress aangezien ze niet echt tam was.