Echt pure luxe en de hond klaagt ook niet haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingeb0rg schreef:O ja, ik woon op 3 minuten rijden met de auto en op 15/20 minuutjes lopen vanaf het strand
Echt pure luxe en de hond klaagt ook niet hahaZeker nu het vanaf oktober tot april weer gratis parkeren is. En in de zomermaanden vanaf 20.00 en dan zijn honden ook toegestaan
Picasso schreef:Blijft mooi hè, dat gedrag van hondjes!Ik lach me ook regelmatig een breuk om die dieren...helaas weten ze dat....
![]()
Onze JR is helaas al een paar jaar niet meer onder ons, maar het was een feest om die dieren samen te zien: zo totaal anders wbt gedrag; de Russell heel erg gefocused op ons en de Beagles vooral op ETEN en hun eigen egootjes.
xxxlottie schreef:Picasso schreef:Blijft mooi hè, dat gedrag van hondjes!Ik lach me ook regelmatig een breuk om die dieren...helaas weten ze dat....
![]()
Onze JR is helaas al een paar jaar niet meer onder ons, maar het was een feest om die dieren samen te zien: zo totaal anders wbt gedrag; de Russell heel erg gefocused op ons en de Beagles vooral op ETEN en hun eigen egootjes.
Heel logisch maar zo interessant om te zien. Beagles zijn meutehonden en denken ook gewoon alleen maar aan zichzelf. Heel interessant om verschillende hondenrassen te vergelijken.
Maar leuk om te zien he, ik liep een tijd terug stage bij een hondentrainer en hij verteld een keer dat je een pup gewoon moest negeren als ie vervelend is. Ik dacht nouja, oke... Paar dagen later was er iemand met een pup en volwassen hond, die pup was me toch vervelend aan het doen tegen die andere hond, maar die hond negeerde gewoon. Totdat de pup te ver ging, toen kreeg ie even een snauw. Zo leuk om dat toch even terug te zien...
Crines schreef:Wat een leuke honden hebben jullie allemaal.
Ik heb echt genoten van het overlopen van de foto's![]()
Ik heb geen jachthond (zelfs geen hond)Maar ik ben wel zeker dat ik er over een jaar (wanneer ik verhuis) zeker één neem en dan wordt het gegarandeerd een jachthond!
Ik heb altijd gedroomd van een Weimaraner, maar eigenlijk vind ik wel meer rassen heel erg leuk. Opvallend is wel dat alle rassen die ik eruit kies, altijd jachthonden zijn: Vizsla, dalmatiër, duitse staander, engelse springer spaniël, ...
Alleen de Border Collie past misschien niet echt in het rijtje![]()
Liefst wil ik dus 1 van deze rassen, maar aangezien ik 0,0 hondenkennis of ervaring heb, lees ik me graag nu al wat in![]()
Ik heb een boerderij gekocht waar de toekomstige hond dus zal moeten gaan wonen. Er is al een kat en enkele paarden en ook 4 kippen. Of dat helemaal goed gaat met die kippen en een jachthond, dat zien we dan wel![]()