Nou hier zijn we weer. Ondertussen een mooie rex man geel wildkleur als aanwinst. Hij is super groot en super fluffie! Dus na goed te hebben nagedacht over mijn zwart witte dame die 4 nestjes gehad heeft en eigenlijk met pensioen was, vond ik haar zo actief dat ze nog wel een nestje aan kon. Sommigen zeggen 4 a 5 nestjes is het maximum, sommigen zeggen dat het bij 6 echt ophoud. Meer nestjes moet ook echt niet vind ik, maar een 5e nestje na 4 maanden rust ging vast en zeker lukken aangezien haar dochter er ook nog bij zit en dus samen met de vader kan helpen met de pups te verzorgen. De dochter is nog niet gedekt, dus is misschien wat later pas interessant. In het eerste nest van de zwart witte dame waren er 4 pups, 2e en 3e nest 5 pups, 4e nest 2 pups en nu haar 5e nest zijn er vandaag maar liefst 6 pups geboren! moeder rex papa de pups, zo ik het snel zag 4 zwart ogen en 2 rood ogen
Ooh een knappe hengst precies! Heb je een volgtopic van haar?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-16 21:07
Nee heb ik niet. Zal een topic maken als alles geboren is je kan het verder volgen op mijn site alleen die week ik eens in de zoveel tijd even bij
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-16 16:45
8 dagen! 2 gele dames, 1 wildkleur/agouti rex dame, 2 nootmuskaat of algerijn heren waarvan 1 rex en een gevlekte en de lichte heer is me nog even een raadsel. Zit te denken aan poolvos, blauwvos, verlicht algerijn etc. Met een paar dagen is het vast beter te zien, want ze hebben pas net haartjes en super leuk dat er 2 rexjes tussen zitten, die voorlopig lekker hier blijven
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 18:59
Dag 10 Allemaal Mannetje, kleur nog niet over uit. Denk blauwvos, poolvos, cp algerijn of verlicht algerijn? Mannetje, nootmuskaat of algerijn gevlekt Mannetje rex nootmuskaat of algerijn Vrouwtje rex agouti/wildkleur Vrouwtje geel wildkleur Vrouwtje geel wildkleur Van de twijfel kleurtjes kan ik het pas zien wanneer ze haar op de buik hebben