Splash, hoe is het? En hoe gaat het met Texas? Is die erg van slag?
En hoe dubbel, zijn de sphynxjes er al...
Bij ons gaan de voorbereidingen door! Nog 14 dagen en we zijn aardig op schema. Vandaag een krabpaal (of liever krabpaleis) in elkaar gezet. Mijn zoon had hem uitgezocht en hij is wel iets groter dan mijn man en ik dachten...
Maar goed, ik denk dat de kittens hem wel leuk zullen vinden. Heeft mijn zoon ook nog ergens gelezen dat het krabmeubel in de looproute moet staan en niet in een hoek...
Tilmar, lief dat je het vraagt. Met mij gaat het, ben er nog steeds kapot van. Texas gaat oké, hij is wel heel aanhankelijk (nog meer dan dat hij al was) maar hij heeft afscheid genomen dus hij zal het wel weten dat hij niet meer terug komt.
Chuck heb ik begraven op een mooi plekje in het weiland, ben er al een paar x heen geweest, voel fijn.
De kittens zijn er nog niet, mams was wel heel erg onrustig.
Tussen al het verdriet heb ik wel iets dat het een beetje verzacht; mijn moeder belde vanmorgen dat zij en mijn vader een 2e kitten betalen. Vanmorgen contact opgenomen met de fokster en die was ook ontzettend blij en ik krijg er zowiezo 2 uit het nest heel dubbel, maar wel heel fijn.
Hij staat prima daar toch Tilmar, ik vind het een mooie krabpaal en je kittens zullen er heel blij mee zijn
Da's mooi Splash, zo zal het langzaamaan een plekje krijgen. Maar toch
Die krabpaal staat daar wel precies op een plek dat je, als je nietsvermoedend binnenkomt, een kat op je harses kan krijgen
Tilmar
Geplaatst: 27-04-14 19:57
Het blijft heftig Splash! Fijn dat hij een mooi plekje heeft in het weiland. Heeft Texas Chuck gezien? Dieren schijnen dat inderdaad echt te snappen he?
Wat fijn dat je 2 kittens mag, inderdaad heel dubbel. Maar wel iets om naar uit te kijken. Heb je Texas al wel voorbereid? Eerst was het 2 haarballen tegen 1 kale en nu ineens andersom....
De krabpaal is inderdaad wel mooi, heel stevig ook. Ze kunnen vanaf daar ook in de nek van mijn man springen als we zitten te eten. Ik denk dat ie dan toch heel snel uit de looproute en in de hoek gaat (dan kunnen ze alleen in mijn nek springen )
Ja Texas, heeft hem gezien. Ik heb Chuck van de weg gehaald en mee naar binnen genomen. Texas was thuis en kwam meteen kijken. Hartverscheurend om te zien maar hij was er snel klaar mee en wilde toen niks meer van Chuck weten. Hij is nu naar buiten maar vind het maar helemaal niks meer :/ ik hoop omdat hij zoveel buiten is dat hij wat voorzichtiger is.
Het is heel dubbel, en ben zo verdrietig, het heeft gewoon allemaal tijd nodig.
Tilmar, ben benieuwd hoe lang je de krabpaal daar laat staan
Gelukkig Splash, heb veel aan je gedacht afgelopen dagen.
Wij zijn gisteren op Cattery bezoek geweest. Ook met Willie is er een klik.......wordt een lang jaar
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-14 10:54
Dat is lief van je Loes. En super dat de klik er is en het knuffelen weer geslaagd was.
Ben nog steeds kapot er van, als ik aan hem denk dat hij er nooit meer is dan barst ik alweer in tranen uit. Ik mis hem zo....
Daarom is het goed dat de kittens gewacht hebben en vanmorgen vroeg verblijd werd met foto's en een live update van de bevalling. Mams is nog steeds bezig, maar ik krijg 2 mannetjes