Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Ik vraag me af of Zojja en ik er ook klaar voor zijn. Ze is aan het puberenAls er een hond achter haar in de ring loopt probeert ze constant te fixeren...
Tot nu toe gaat ze verder heel goed met andere honden om, maar ze is nog niet loops geweest (9 maand oud nu). Ben benieuwd hoe het daarna wordt xD
Hoe gaan jullie dat met de tijd doen? Het is altijd maar afwachten in hoe verre de tijd klopt... xD
11.30 uur 12 Chow Chows,17 American Akita's... Dus dan zal het wel 12 uur worden ongeveer voor mij. Op zich ideale tijd
Citaat:Art. 8. Keuringen. De keuringen beginnen om 10.00 uur. De keuringen van de ereprijzen vangen aan om 15.00 uur of zodra de gedelegeerde van de Raad van Beheer dit wenselijk acht.De exposanten worden niet bij de hokken of via de omroepinstallatie gewaarschuwd om met hun honden in de ring te komen. Iedere exposant is verplicht er voor te zorgen, dat hij tijdig aanwezig is bij de ring waar het ras, waartoe hij behoort, wordt gekeurd.Vóór in de catalogus staat aangegeven in welke volgorde en in welke ringen de honden worden gekeurd. De keuring zal niet mogen worden opgehouden voor honden, die op het moment dat de keurmeester met de keuring aanvangt, niet in de ring aanwezig zijn. Deze honden moeten als afwezig worden beschouwd. Op deze tentoonstelling kunnen voor alle erkende rassen certificaten van F.C.I. en kampioenschapsprijzen van de Raad van Beheer worden toegekend.
Art. 9. Dit artikel is aangepast, zie nieuwe artikel van de RvB:
Artikel IV.80 KR (nieuw)1. De onder artikel IV.23 lid 1 sub a genoemde honden moeten uiterlijk bij aanvang van de keuringen op de tentoonstelling aanwezig zijn en mogen na te zijn gekeurd het gebouw of terrein verlaten.
Fosco schreef:Ik ben er op vrijdag en op zondag in eindhoven. Zijn er nog bokkers op deze dagen die graag foto`s zouden zouden willen van hun hond op de show? Ik zet sowieso alle groepwinnaars en de best in show op de fotoDaarbuiten tijd om van andere rassen foto`s te maken