Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_mandy schreef:Wij hebben een heel weekend vol puppy’s gehad![]()
Zaterdag gewandeld met de puppy’s en ze voor het eerst met water laten spelen. Ik heb ook heel wat filmpjes gemaakt en beelden met de drone, meeste is te vinden op Kim haar instagram.
[ [url=m/WdH6hl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van al dat spelen word je moe
[ [url=m/hmeVf1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat foto’s van onze knappe man![]()
[ [url=m/dgPhub.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij was met ons in de auto mee terug naar Kim
[ [url=m/mO2JPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LP5AwZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cmWvYo.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:Waarom krijgt die pup nog geitenmelk?! Gewoon normaal voeren, en als je veel trainingssnoepjes geeft kun je dat eraf tellen, mits ze voedingswaarde hebben natuurlijk.
moonsparkle schreef:Hoe doen jullie het met voer, houdt wat op de verpakking staat rekening met dat je ook nog trainingsnoepjes geeft? Ik denk het niet maar vind het daardoor wel lastig in te schatten hoeveel te geven. De fokker gaf een combi van geitenmelk met brokjes dat doe ik nu ook maar best lastig te bepalen hoeveel.
moonsparkle schreef:KimD schreef:Waarom krijgt die pup nog geitenmelk?! Gewoon normaal voeren, en als je veel trainingssnoepjes geeft kun je dat eraf tellen, mits ze voedingswaarde hebben natuurlijk.Moderatoropmerking:Quote verwijderd
lor1_1984 schreef:Ik kijk normaal niet naar de verpakking maar kan me voorstellen dat dat met pups wel handig is.
Ik pas het voer aan op het oog, grofweg:
Ribben zijn te voelen met lichte druk: normale portie
Ribben zijn te voelen zonder enige druk: iets grotere portie
Ribben zijn niet of moeilijk te voelen: kleinere portie, halvering vd snacks (of kleinere snacks) en wat extra beweging.
moonsparkle schreef:Dat raadde de fokkers aan om te geven tot en met 6 maanden, ik had er eerder ook niet van gehoord en kan er eerlijk gezegd ook niet heel veel over vinden(wel dat het erg vet is...) daarom ben ik ook aan het kijken naar het voer een voerschema. Het leek mij wel handig eerst aan te houden wat de fokker al deed
moonsparkle schreef:KimD schreef:Maar nogmaals, wat is de meerwaarde ervan om tot 6 maanden geitenmelk bij te geven?Moderatoropmerking:Verwijderd op verzoek
moonsparkle schreef:KimD schreef:Waarom krijgt die pup nog geitenmelk?! Gewoon normaal voeren, en als je veel trainingssnoepjes geeft kun je dat eraf tellen, mits ze voedingswaarde hebben natuurlijk.
Dat raadde de fokkers aan om te geven tot en met 6 maanden, ik had er eerder ook niet van gehoord en kan er eerlijk gezegd ook niet heel veel over vinden(wel dat het erg vet is...) daarom ben ik ook aan het kijken naar het voer een voerschema. Het leek mij wel handig eerst aan te houden wat de fokker al deed
Little_Gift schreef:Gewoon doen wat jouw fokker jou aangeraden heeft.
Je doet er niks verkeerd mee en ik kan me voorstellen dat jouw fokker er niet op zit te wachten dat je achter haar rug om op advies van enkele bokkers, haar advies in de wind slaat.
Dat is al gelijk dé zet naar een verstoorde onderlinge relatie dus gewoon doen wat zij je aanraadde (het schaadt immers niet).
moonsparkle schreef:Moderatoropmerking:Verwijderd op verzoek
CupCakes_ schreef:Wij hadden een brokkenpiloot hier afgelopen weekend. Jip is in de kennel ergens achter blijven hangen. De kennel wordt nu eerst weer nagecheckt voor ze hier in mogen.
Wij mochten dus een spoedritje naar de dierenarts. En ik was enorm blij dat dit gewoon op het eiland weer kon.
Hij is alleen wel gedwongen tot de kap. Dus hebben we inmiddels een comfy cone besteld. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of de L of XL beter past.
Vanmorgen hebben we alleen wel weer telefonisch contact gehad met de DA vanwege het feit dat er een hechting al foetsie was. Die is waarschijnlijk door de zwelling gesprongen. DA gaf wel aan dat ze er nu niet veel mee kunnen en dat we het even af moesten wachten.
Ik weet niet of heel blij ben met dat antwoord maar oke.![]()
[ [url=m/CbI2VA.jpg]Afbeelding[/url] ]Spoiler:
[ [url=m/AYDT6l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OtpJd5.jpg]Afbeelding[/url] ]