Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(naar Ginny Weasly, die heeft ook rood haar
)
Sterkte met aftellen
). Het autorijden zelf gaat prima, ze slaapt het meeste van de rit, en iedere keer als ik haar in de auto aantref na het bekappen ligt ze ook in diepe slaap. We hebben ook de grote Ikea knuffel hond mee in de auto, dat helpt volgens mij zeker.

Hij gaat dus ook niet minder mank lopen, het verbeterd niet zeg maar? Wat kan je verder aan het ongemak in zijn schouder doen eigenlijk, je was al naar de DA geweest geloof ik toch?
In ieder geval fijn dat ze er nog niet zo'n last van heeft
Kiimm_ schreef:We zijn nog niet naar de dierenarts geweest, we wilde even kijken wat rustig aan doen deed. Het wordt wel minder, rustig aan doen lijkt te werken. Begin van de dag loopt Cody inmiddels goed, in de loop van de dag wordt het iets minder, maar niet meer zo erg als afgelopen weekend.
Hoe werkt het supplement eigenlijk wat je laatst bij Kiwi had gehaald, ben ik erg benieuwd naar

woepsie90 schreef:Kiimm_ schreef:We zijn nog niet naar de dierenarts geweest, we wilde even kijken wat rustig aan doen deed. Het wordt wel minder, rustig aan doen lijkt te werken. Begin van de dag loopt Cody inmiddels goed, in de loop van de dag wordt het iets minder, maar niet meer zo erg als afgelopen weekend.
Ah oke! Fijn dat het rustig aan doen wel wat helptHoe werkt het supplement eigenlijk wat je laatst bij Kiwi had gehaald, ben ik erg benieuwd naar

F_inley schreef:Ik lees met jullie mee maar red het niet om actief mee te reageren. Wel heb ik en
Een vraag hoe hebben jullie de pups geleerd naast je te lopen en niet overal waar ze willen. Ze hoeft niet altijd strak naast maar soms is dat wel handig. Maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.
*Repeat F_inley schreef:Ik lees met jullie mee maar red het niet om actief mee te reageren. Wel heb ik en
Een vraag hoe hebben jullie de pups geleerd naast je te lopen en niet overal waar ze willen. Ze hoeft niet altijd strak naast maar soms is dat wel handig. Maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.
Kiimm_ schreef:We zijn nog niet naar de dierenarts geweest, we wilde even kijken wat rustig aan doen deed. Het wordt wel minder, rustig aan doen lijkt te werken. Begin van de dag loopt Cody inmiddels goed, in de loop van de dag wordt het iets minder, maar niet meer zo erg als afgelopen weekend.
sevke schreef:Fijn he, als ze meekunnen naar het werk![]()
[ [url=m/oCzsyH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4heSwa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Timo op kantoor

CupCakes_ schreef:sevke schreef:Jip heeft een prethoofd
Dat is inderdaad wel de definitie van Jip
geweldig!