Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiimm_ schreef:We zijn nog niet naar de dierenarts geweest, we wilde even kijken wat rustig aan doen deed. Het wordt wel minder, rustig aan doen lijkt te werken. Begin van de dag loopt Cody inmiddels goed, in de loop van de dag wordt het iets minder, maar niet meer zo erg als afgelopen weekend.
woepsie90 schreef:Kiimm_ schreef:We zijn nog niet naar de dierenarts geweest, we wilde even kijken wat rustig aan doen deed. Het wordt wel minder, rustig aan doen lijkt te werken. Begin van de dag loopt Cody inmiddels goed, in de loop van de dag wordt het iets minder, maar niet meer zo erg als afgelopen weekend.
Ah oke! Fijn dat het rustig aan doen wel wat helptHoe werkt het supplement eigenlijk wat je laatst bij Kiwi had gehaald, ben ik erg benieuwd naar
F_inley schreef:Ik lees met jullie mee maar red het niet om actief mee te reageren. Wel heb ik en
Een vraag hoe hebben jullie de pups geleerd naast je te lopen en niet overal waar ze willen. Ze hoeft niet altijd strak naast maar soms is dat wel handig. Maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.
F_inley schreef:Ik lees met jullie mee maar red het niet om actief mee te reageren. Wel heb ik en
Een vraag hoe hebben jullie de pups geleerd naast je te lopen en niet overal waar ze willen. Ze hoeft niet altijd strak naast maar soms is dat wel handig. Maar weet niet goed hoe ik het aan moet pakken.
Kiimm_ schreef:We zijn nog niet naar de dierenarts geweest, we wilde even kijken wat rustig aan doen deed. Het wordt wel minder, rustig aan doen lijkt te werken. Begin van de dag loopt Cody inmiddels goed, in de loop van de dag wordt het iets minder, maar niet meer zo erg als afgelopen weekend.
sevke schreef:Fijn he, als ze meekunnen naar het werk![]()
[ [url=m/oCzsyH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4heSwa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Timo op kantoor
CupCakes_ schreef:sevke schreef:Jip heeft een prethoofd
Dat is inderdaad wel de definitie van Jip