Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 22:29

Moscow, Russia is terug te vinden in de berichten van baasje. Op hun site zijn trouwens de honden gecoupeerd als niet gecoupeerd te zien, het zal dus echt een eigen keus zijn geweest denk ik zo.

Toch blijf ik er bij dat er nu wel genoeg over gezegd is :o
Ik ben overigens uit de roepnaam voor de toekomstige pup! :D

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 22:35

Hopelijk is ze nu niet afgeschrikt om met haar doberman in dit topic te komen want vind ae echt leuk en mooi!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 22:41

Vertel denies! Wat gaat het worden :D

Andere pup ook welkom, couperen is genoeg over gezegd denk ik :) Wees welkom!

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 02:47

Wat een mooie foto's zijn er weer voorbij gekomen zeg! <3

Over couperen/castreren etc denk ik dat wel genoeg gezegd is; maar in hoeverre de staart belangrijk is in de communicatie vind ik wel een hele interessante! Ik denk zelf dat de staart best belangrijk is. Als ik kijk naar hoe onze vorige Saarloos communiceerde, had de staart een belangrijke functie. Aan de houding daarvan zagen we dingen al aankomen voor de rest van zijn houding veranderde. Honden zonder staart kon hij ook maar moeilijk lezen en begrijpen. Misschien dat het ook wat rasgebonden is? Niet ieder ras communiceert op dezelfde manier volgens mij. :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:08

Ik denk dat algemene lichaamshouding voor iedere hond geld, ongeacht ras, maar door toe doen van ons mensen begrijpen een hoop honden het niet(meer).

Zoals een Chihuahua die meent tegen een Akita te moeten uitvallen …. |o Maar goed, daar komt ook het hele 'ik wil mijn hond in een tasje dragen' verhaal bij kijken. #)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:32

Wil ook niet bijdragen aan de coupeer discussie. Op stage in engeland destijds wel een doberman gezien waar bij de oren natijd constant kapot Waren door het couperen. Erg zielig vond ik het. Maar de hond was het liefste dier ooit.

Hier nala nu halve dag op cavom, en raar genoeg zijn haar drollen voor nu allemaal weer stevig genoeg voor vorm. Dus ik ben nu al blij :D *\o/*

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:27

ja het speelt allemaal samen, mijn honden hebben bv weer wat meer moeite met japanners te lezen en de old english bulldog in de buurt. En nee ze worden er niet agressief van hoor maar ik zie dat ze honden echt uit te weg gaan. Terwijl alle andere honden geen probleem zijn.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:18

Dundy heeft moeite met zwarte honden :roll: Dexter snauwt alles weg dat knort en snort. Dat moet ie niet in zn buurt hebben. Helaas snappen andere honden dat vaak niet.

Verder hebben ze hier eigenlijk nergens moeite mee. Ook wanneer andere honden heel agressief doen lopen Dundy en Dexter mooi door.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:14

Lekker op vakantie met de roedel momenteel. We zitten in Holten.
Even wat foto's geschoten met telefoon want mijn goede camera wel bij maar het geheugenkaartje vergeten... Morgen even om een nieuw. De 3 oudste lagen in diepe slaap dus die maar niet gestoord.

Kenzo 29 maanden
Afbeelding

Finnley 22 maanden
Afbeelding

Kymo 10 maanden
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 14:58

Ik blijf Kimo zo leuk vinden! Maar Fynnley is ook een knapperd <3

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 15:14

Sar welkom wat een schatje !
Sastaic wat een leuke labrador! Denk idd dat de meeste problemen door opvoeden komt.
Karmachansy wat leuk dat de monster achter chansy aan rennen
Evi wat en leukerd, ga me verder niet mengen met de discussie over gecoupeerd
Lessie ach wat een schatje. Wat een leuke naam !
Kiwiwitje heerlijk aan het genieten van de zon
Candalisa wat een prachtige foto’s
Xdenies heerlijk nieuwe snacks voor de hondjes! Leuke fotos
Dierenfan wat een leukerds zijn finnley en kymo

Met candy gaat het goed ! Wondjes genezen langzamerhand mooi! Vandaag gaan wandelen en eerste kennis making gehad met water. Beide honden zijn er in geweest maar meer ook niet . Neem de volgende week de hond van een goeie kennis mee die is een echte water rat en dan in de hoop dat candy en snoopy achter haar aan gaan echt het water in.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door biggirl op 07-04-19 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 15:14

Kymo is echt te leuk :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:11

Kymo gaat helemaal naast zijn pootjes lopen van de complimenten
Afbeelding

Hij is qua karakter ook net zo gaaf als qua uiterlijk <3

Fijn dat Candy goed vooruit gaat. Ze heeft best wel wat voor haar kiezen gehad inmiddels toch? Misschien toch eens tijdelijk probiotica oid aan haar gaan geven om de weerstand wat op te bouwen ;)

Prachtige dober pup. Ik hou enorm van het gecoupeerde al zal nooit de moeite doen er ergens 1 te halen. Boxers vind ik gecoupeerd ook veel meer tonen. Moet wel eerlijk zeggen mijn laatste was niet gecoupeerd en als enige hond sociaal van de 3 boxers. Kan uiteraard toeval zijn.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:14

Gaan er mensen van hier naar animal event? Ik ga de zondag de hele dag met Kymo en Bentley
Voor herkenning hier bentley
Afbeelding

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:25

dierenfan schreef:
Kymo gaat helemaal naast zijn pootjes lopen van de complimenten
[ [url=m/M8vz9O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is qua karakter ook net zo gaaf als qua uiterlijk <3

Fijn dat Candy goed vooruit gaat. Ze heeft best wel wat voor haar kiezen gehad inmiddels toch? Misschien toch eens tijdelijk probiotica oid aan haar gaan geven om de weerstand wat op te bouwen ;)

Prachtige dober pup. Ik hou enorm van het gecoupeerde al zal nooit de moeite doen er ergens 1 te halen. Boxers vind ik gecoupeerd ook veel meer tonen. Moet wel eerlijk zeggen mijn laatste was niet gecoupeerd en als enige hond sociaal van de 3 boxers. Kan uiteraard toeval zijn.

Jaa ze heeft inmiddels het een en ander voor de kieze gehad. Ze houd zich wel gelukkig goed staande. Ik ga eens kijken naar probiotica bedankt voor de tip

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 16:56

Finnley nu 2 weken probiotica van merk puur. Eindelijk glanst hij weer. Hij kwam niet lekker door zijn verharing en steeds pus geweer ;) en anus ontstoken. Inmiddels alles nu een week rustig en ziet hem echt opknappen.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 17:27

Ik vind de coupeer discussie we belangrijk en ik vind het zelf wel belangrijk dat de puppy eigenaar weet dat ik hier zelf tegen ben, op welke manier dat ook gedaan is. Ik reageerde er vooral op vanwege de opmerking dat het onder narcose gedaan was, waarvan ik dus zeg dan is het nog steeds niet goed te keuren... Dat gezegd hebbende: dat maakt de puppy en de eigenaar niet minder welkom!

@dierenfan: wij gaan waarschijnlijk naar AE. Ik denk alleen met AJ, maar kan nog veranderen.

Mijn honden hebben eigenlijk nooit moeite met communicatie, AJ vindt iedereen leuk en Zig niemand :').

@xdenies wat is het geworden?!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 17:40

Wij gaan normaal altijd op wedstrijd op AE, maar sinds vorig jaar is het PSA verhuisd naar het strand en die bodem is voor zowel mens als dier onbegaanbaar... We hebben dus niet ingeschreven, vind het wel jammer, AE is altijd wel gezellig, zeker omdat wij de honden 'backstage' kunnen laten.

Wel vond ik het sinds vorig jaar ook erg commercieel, heel veel troep en reclame.

Wij twijfelen dus nog om een dagje 'gewoon' te gaan of niet. Maar voor de normale prijs vind ik AE dan eigenlijk weer duur.

First world problems. :=

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:04

Kaus schreef:
Die foto linksboven in _O- _O-

Fijn dat hij ook een huisje heeft KC *\o/* Dan heb je er nog twee waarvan één een huisje zoekt toch?

Alleen ziggs nog :D

Fijn dat het weer goed gaat met candy nu!

Kymo is echt zo knap, guitig bekkie

Ben zelf nog nooit geweest op AE, maar hoorde vroeger wel leuke verhalen

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:14

Ik vond AE super leuk vorig jaar. Ga dit jaar helaas niet ivm belangrijke toets de dag erna := Daarbij vind ik het ook best duur en is het 2,5 uur rijden.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 18:17

Vind het juist leuk al die reclame dingetjes haha. Verzamel altijd zoveel mogelijk spul heb ik weer beloning koekjes, brokjes enz. Vaak ook weer wat speeltjes en gewoon een leuke dag met 2 sociale honden van mij. Lekker om het uur naar het honden strand enz

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:19

Big girl fijn dat het beter gaat! Wisten ze nu waar de plakjes vandaan kwamen? Kan zijn dat ik eroverheen heb gelezen.

Dierenfan ik moet zeggen dat ik finnley wel errrrrug knap vind!!

Twilight hopelijk blijft op een stijgende lijn met dit voer!

Ik wil op zich wel naar animal event maar mijn merrie is die weekend uitgerekend dus weet niet of het verstandig is...

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:24

animal event 1 keer geweest met school ooit, indrukwekkend. wil ooit wel eens weer gaan maar kan me voorstellen dat het duur is ja.

Net nog wat fotos gemaakt buiten, tis toch best een knappe pupper <3

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:10

Ik had anders afgelopen jaar toch behoorlijk medelijden met alle honden in de bloedhitte. Leuk voor! Baasjes hadden het naar hun zin... de honden daar in tegen :(

Ik ben toen met Bo als pup geweest maar was erg druk voor hem. Nu zou ik het zeker niet doen. Honden hebben er niets aan. Misschien als ik weer vrijkaartjes krijg... maar heb het eigenlijk wel gezien na 2x.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:18

Ik twijfel nog, vind het ver rijden maar aan de andere kant wel leerzaam.
Wat een heerlijke fotos allemaal!

Twilight : dat ene oortje maakt het af :D

Kymo is echt leuk ook!

Hier vandaag bij de intratuin geweest 8-)

En gisteren voor het eerst schaapjes gezien. Dat waren wel hele leuke dingen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding