Onze jongen zijn inmiddels weg. Ze zijn naar 2 personen uit ons fokproject groepje gegaan Alleen de ouders moeten nu nog een nieuwe huisje vinden. Zeer jammer dat ik er zelf geen mag hebben.
Lief dat je het aanbied van Indoor Brabant, alleen helaas moet ik morgen werken..
melody7
Geplaatst: 13-03-19 20:14
Ja vandaag ging het gelukkig wat beter! De eerste dag durfde ze niet eens te eten toen ik er nog was en bleven ze helemaal achter in de kooi zitten, maar vandaag kwamen ze weer gewoon voor in de kooi eten
Zag net voor het eerst dat stoffel, suf aan het poetsen was. Zag er zo schattig uit. Helaas kon ik geen foto maken. Maar was echt leuk om te zien. Was eerste keer sinds de 3 jaar dat ik ze heb. Dat ik het zie
Ik heb momenteel wat 'onrust' in het hok. 't Schaapje loopt regelmatig de andere 2 op te jagen en Bubbels kan daar echt niet tegen, die gaat heel zielig en hoog zitten piepen. En mijn onderleggers worden niet met rust gelaten. Ze graven ze op en gaan er aan zitten trekken (en ze krijgen echt genoeg te eten ) En dit merk gebruik ik nu al máánden.
Dd soms krijgen ze het echt spontaan op hun heupen om alles te slopen. Hier toen met de kranten onder het hennep, ging weken goed... Tot ze er achter kwamen dat confetti maken leuk is.
Hopelijk als alles doorgaat heb ik in April/Mei er een of twee tessel zeugjes erbij voor de fok. Hoop dat de jongen dan paps karakter mee krijgen want dat is een dikke knuffel. Een van dr weinige caafs hier die op schoot lekker wil chillen.
melody7
Geplaatst: 18-03-19 19:31
Wij stonden vanmiddag weer bij de dierenarts, dit keer met Effie in België. Ze was niet helemaal zichzelf dus we dachten dat haar cystes misschien groter waren geworden, maar het is veel erger Ze heeft een echo van haar buik gemaakt en daarop was een grote tumor in haar baarmoeder te zien. Ze heeft nu pijnstillers om nog even pijnvrij te kunnen zijn, maar ze moet dus binnenkort ingeslapen worden