Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meisje_ schreef:Heb je het met alle andere konijnen geprobeerd iris?
Kun je niet eventueel zelf de castratie bekostigen? Ik snap dat je ouders dit met 9 konijnen een dure bijkomstigheid vinden.
Anders kijken of je voor de ram een nieuw huisje kunt vinden?
Eoweyn_x schreef:10
Maar dan nog lijkt €40 en €15 wel heel weinigop jaarbasis dan. Hiervoor was het met 4-6 konijnen €6,50 per maand. Nu €13 in de maand.
Twee gecastreerde rammen kan wel, mits de karakters matchen én beide rammen al langer gecastreerd zijn.
Chantalx249 schreef:Weten jullie misschien goed hooi waar weinig calcium in zit? Ik heb nu timothy hooi van beaphar, maar ik ben er harstikke allergies voor
Eoweyn_x schreef:Dat verschilt per opvang. Maar zolang ze niet vechten (vechten is een kluwen konijn over de grond rollend, wat jagen, vlinderen en plukken vacht zijn normaal) zou ik ze gewoon zo samen laten. Voorlopig op neutraal terrein. Ik vind het er op de foto's goed uitzien.
Eoweyn_x schreef:Dat kan wel ja. Ik zou gewoon kijken of er een opvang in de buurt is, en of zij willen helpen, wat dat kost, etc.
Als het goed gaat, kun je ze ook gewoon een paar dagen tot een week in de neutrale ruimte laten. Mijn ervaring is dat als ze niet vechten, dat het al gauw goed is.
iris_relente schreef:Eoweyn_x schreef:Dat kan wel ja. Ik zou gewoon kijken of er een opvang in de buurt is, en of zij willen helpen, wat dat kost, etc.
Als het goed gaat, kun je ze ook gewoon een paar dagen tot een week in de neutrale ruimte laten. Mijn ervaring is dat als ze niet vechten, dat het al gauw goed is.
Weet jij een goede opvang In friesland waar ze dat doen?