Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Gefeliciteerd aan de knappe man Blinnii
Lekker bezig Diandra! Jullie gaan goed!
Hier op reis met Charlie, een vriendin met 3 borders en een cattle nog mee. Allemaal vreemde honden voor hem en 1260km gereden op 15u tijd maar hij is zoals altijd zijn vrolijke zelve. Zo trots op de “kleine” man
[ [url=m/MnkIPr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AZpM17.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bDOijF.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj schreef:Ook spannend bij jou he Diandra!
Bedankt CupCakes! En Jippemans, wat hou ik van jullie insta story’sis er een bepaalde reden van dat holistisch traject of is dat ivm zijn reactiveit?
XxDiandraxX schreef:CupCakes_ schreef:Spannend xxDiandraxx! Ga je er daar eentje van aanhouden?
Dat is zeker de bedoeling, anders was ik er nooit aan begonnen..
Nicky91 schreef:Gaaf Diandra!
Door welke reu word ze gedekt? Of had je dat al laten zien? Misschien had ik het gemist!
Met Mezzy gaat het super, ze word steeds zekerder bij de agility, dus daar ben ik super blij mee!
XxDiandraxX schreef:Hier gaan de pups grotendeels de sport in. Wel verschillende sporten, maar met deze combinatie moet er straks denk ik wel gewerkt gaan worden en dat is ook wat ik graag wil. Al hebben beide ouder dieren ook een hele goede “uit” knop en dat vind ik ook heel belangrijk.
xLaraaj schreef:Ik zou ook inderdaad naar sportieve baasjes kijken met jouw nest. Alle aussies eigl maar nog meer met werklijn. en een goede uitknop, dan is er ook meestal een goede aan-knop