Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 13:48

Milo krijgt gewoon een tik op z'n kop als ik erbij kan. En dan niet om hem zeer te doen, maar om hem te laten schrikken. In combinatie met een goede NEE! werkt dat uitermate goed.

Vind het namelijk ook niet grappig om aangevallen te worden als ik in bed lig en per ongeluk m'n voeten beweeg.

Echt, nee aanleren scheelt je zoveel stress. Hier weten ze dondersgoed wat dat betekend, en weten dan ook heel goed dat áls ik nee zeg ze ook maar beter kunnen maken dat ze weg komen :=

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 13:50

Het is zo lastig hier want ik heb ook zusjes rondlopen en die tolereren dan soms het gedrag van hem en dan leer ik hem echt alles voor niks aan, tik op z'n kop werkt niet, vind die alleen maar meer een uitdaging om mij te pakken.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:31

Ik was dit topic helemaal kwijt geraakt, en krijg die dik 60 pagina's niet helemaal bij gelezen maar wilde even mijn hypedepieperdepieperdepiep nieuwtje met jullie delen!

Over een half uur komt mijn kitten Lydia, of zoals ze straks zal heten Leah aan op Schiphol *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Helaas ben zowel ik als mijn moeder die rijd ziek, dus een trip naar Schiphol was wat veel, maar zodra Leah met de gastrijdster in Helmond is, zullen wij daar ook zijn en gaat ze met mij mee naar huis <3 <3 <3 <3 <3

Ik ga zowat uit mijn plaat van de zenuwen := :):) :):) :):) :):) :):)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:42

Ohhh super leuk bowena!! Veel plezier!

Ik ga mee met froukje, nee aanleren incl wegzetten/negeren en bij aanvallen een zachte tik...

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 15:55

Een tik gaat echt niet, geeft alleen maar meer uitdaging voor hem om tegen me in te gaan.

Wegzetten wil je dan ook niet, want dan hangt die gelijk in je arm.

Heb hem nu heel de middag genegeerd, toen straks lag deed die weer normaal en lag die lief en wilde aaien en daarna pakt die gelijk mn arm en gaat er tegenaan trappelen, zo vervelend.

Wat ik wel weet is dat het super irritant is...hopelijk verbetert het snel alleen nu is die ruim 10 maanden dus dan word het wat lastiger.

Super leuk Bowena!!! Eindelijk!!!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:00

Leuk Bowena! Waar komt Leah ook al weer vandaan?
Ik ga as donderdag Deaglan van schiphol halen, die komt uit Griekenland :D

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:02

Zoals Kedi daar miauwd gaat Mila IEDERE morgen te keer, minstens een uur en zij is geholpen :')

Ik kan eigenlijk alleen maar mee gaan met de rest wbt het straffen. Mila vond nageltjes en tandjes gebruiken ook een tijd erg leuk maar met een felle NEE en als het nodig was een flinke por kreeg ik al snel het gewenste effect.
Vervelend dat dat bij Sammy niet werkt :( hij zal wel aan het puberen zijn, dan zijn ze sowieso wat baldadiger!

Ik zal zo even een foto proberen te posten die de gastrijdster gestuurd heeft (ze heeft me helemaal gek gespamt, super leuk!)

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:05

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze komt uit Egypte :D Ze zit in het wit roze mandje.
Nog een paar uurtjes en dan is ze in haar forever home <3

Het is alsof ik een kind adopteer :')

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:08

Ach. Ze weten niet wat hun overkomt :(:)
Gelukkig zijn ze het snel vergeten.
Hopelijk went ze snel.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:11

Nee ze kijkt ook echt verontwaardigd! :=
Ze heeft hier dr eigen kamertje met mandje, verstopplekjes, grote doos, eigen kattenbak en speelgoed. Ik heb alles ingespoten met een speciale spray van Feliway en heb nog een flesje Felifriend en een Feliway stekker voor de introductie over een tijdje. Eerst moet ze even acclimatiseren!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:20

Vrees toch echt dat je niet streng genoeg bent dan, als je goed boos wordt heeft dat echt wel zo'n indruk dat hij het niet direct weer probeert...

Jaa Bowena, bijna je meisje thuis. Geniet ervan straks!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 17:16

Oeh spannend dat je dame er eindelijk is!

Ginger doet het best goed zonder Sonic, maar ach ze krijgt er een vriendje bij haha. Ze miauwt wel veel maar verder niet echt gestrest. Miauwen deed ze al veel xD Sonic doet het ook goed bij zijn nieuwe huisje!

Morgen ga ik bij de Noor x coon kijken! Hij komt overigens uit geteste ouders met geteste ouderdieren, vader zijn ouders zijn volgens mij ook op genetische aandoeningen getest, dus ik ben daar erg blij mee. De fokker heeft altijd een cattery gehad met Perzen maar ze merkte dat dat ras toch minder sterk en gezond was dus besloot een kruising te fokken volgens de cattery regels, dus geteste ouderdieren, goede vader uitgezocht, geen lijnteeld en ook gewoon netjes ontwormd, ontvlooid, geënt en gechipt. Ik ben dus geheel blij hier mee, dan zijn er iig een aantal zaken uitgesloten en je weet dat het gewoon een fokster is die weet wat ze doet :P ik ga morgen ook sowieso mijn camera meenemen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 19:27

Welkom thuis, Leah!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:00

Ben momenteel in Frankrijk, hier een roze grote kattenbak gekocht voor m'n twee meisjes. :D

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:06

wauw.. Egypte, da's een eindje! Ik vond 2 uurtjes in de auto al zooooo zielig voor m'n dametjes..

Een van m'n dames heeft nu 10 dagen lang antibiotica gehad en oogzalf omdat ze toch dachten aan een luchtweginfectie, ze had traanoogjes en ze bleef een beetje niezen. De andere had een pussig oogje, die heeft dus ook antibiotica gehad en oogzalf. Lana is helaas niet beter geworden van de kuurtjes, haar ogen traanden nog steeds en af en toe hoor ik haar nog niezen. Ze is zeker niet ziek, ze zet het hele huis op stelten en groeit (en eet!!) ontzettend snel.
Nu toch proberen wat een andere antibiotica doet en ze krijgt (zodra het binnen is bij de DA) deze week aminozuren om wat aan te sterken.
Waar ze vandaan kwam zat toch een hardnekkig virus. Dus dat zal wel meespelen.
Zoo zielig he, als je kleine diertjes ziek zijn :'(

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:07

Ah naar, beterschap!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:35

Afbeelding

We zijn bijna thuis, nog een klein half uurtje. Lydia (ik blijf haar toch zo noemen, kan na 4 maamden niet meer aan een andere naam wennen ;') ) is super rustig, slaapt zelfs grote stukken van de rit, zo nu en dan slaakt ze eens een kreetje. Ze is echt wonderschoon, ik ben in 7e hemel <3

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:51

Deze moest ik even met jullie delen :wow: :')

Afbeelding
Er is iemand moe!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:14

Hoop dat jullie goed zijn thuis gekomen en Lydia lekker ligt bij te komen van de hele reis.

_O- Als daar net zoveel geluid uit komt als die mond groot is staat je nog wat te wachten :')

Pff, heb de katten huisarrest gegeven vanavond wegens het weer. Maar Milou is nu net zo aan het jammeren als krolse Kedi _O-
En dan is dit maar 1 avond, moet er niet aan denken om een krolse kat in huis te hebben :=

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:17

bowena_84 komt Leah van Esma? Van de stichting Mirtos? Die hebben ook een project in Cairo dus was benieuwd of ze daar vandaan kwam.
Wat fijn dat ze er is!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:29

spannend bowena

froukje last van jankers :P

een duidelijke nee en dan een duw en negeren krijgen ze hier ook als ze bijvoorbeeld op tafel springen, lukt eigenlijk wel goed

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:37

Ik geef trouwens wel een mep als Ginger doorgaat. Zoals andere katten ook zouden doen als ze ergens klaar mee zijn. Werkt prima, ginger doet eigenlijk geen vlieg kwaad maar wil wel eens doorslaan in spelen..

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:38

Zo we zijn thuis en Lydia is al op verkenningstocht geweest. Het was even spannend maar nieuwsgierigheid wint! Toen ze zich terugtrok onder de kast ben ik ook weggegaan. Ik ga straks nog eens kijken, kan ze rustig acclimatiseren!

Ze is idd van stichting Mirtos, opvang Noah.

Klaar voor spam?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn dames hebben door dat er iets gaande is achter de deur <3 :D zo zitten ze al sinds thuiskomst haha

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:54

Ohh wauw bowena wat een prachtig dier! <3

Geniet ervan!

#froukje: ik hoop niet dat er zoveel geluid uit gaat komen haha :')

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:00

Wat een grote mond heeft Dushi, Meissje :oo ik hoop idd dat t geluid beperkt blijft

Oei Froukje, zangers... Ik heb er ook twee waarvan 1 operazangers :))

Wat een beauty he <3 <3 <3 ik ben echt doo gelukkig! Mijn grote droom eindelijk waarheid!