Hier zitten ze alweer lekker buiten gras te eten. De zon is net weg en het is nog wel warm, maar dragelijk. Als schaduwschermen maar wel alvast veilig opgeborgen.
Hier regent en onweert het inmiddels. Vanmiddag was het in de woonkamer 27 graden en nu 22 dus de airco in de slaapkamer uit en de deuren tegen elkaar open. Gelukkig hebben mijn mannen er geen last van gehad.
Hier hangt er onweer in de lucht, maar ik denk dat ik het ergste ga missen... Ik heb al beelden gezien wat hier in België aan het rondgaan is qua onweer, laat maar daar!
Tazzey
Geplaatst: 05-06-15 20:02
DubbelDun schreef:
Hier nu 25 en zelfs ARKO lost nog niets op
Wij wonen vrij dicht bij de kust dus het koelt hier vrij snel af gelukkig.
Hier hebben we af en toe een klap en wat regen gehad maar verder niets. Het is wel een goed stuk koeler in huis.
Hoe zijn jullie beestjes door de hitte heen gekomen? Ik las op Facebook dat er bij iemand een beertje dood was door onweer. Ik vraag me af hoe dat kan. Als hij buiten zat op het gras dan kan de bliksem in de grond slaan en kan een dier overlijden maar het lijkt mij toch dat dat dier niet alleen zat en hadden er dus meer dood moeten zijn. Ik kan me niet goed voorstellen hoe het gebeurd is. Geschrokken misschien? Onze heren hebben gelukkig niks van onweer, of vuurwerk of wat voor harde geluiden dan ook.
Kan idd door de stress zijn. Maar als er ergens in de buurt een inslag geweest is dan kan dat ook effect hebben. Hier geen problemen met het weer. Ik zag dat één van de dames een kalig plekje op de rug had, dus dat heb ik meteen ingesmeerd. Hoop gepiep en bijten, aansteller
Ruby1995
Geplaatst: 07-06-15 12:52
Sorry!! Heb al een tijdje niet meer gereageerd... Drukdruk. Heb examens gehad waarvan het belangrijkste examen gezakt dus moet volgende week herkansen.
Gefeliciteerd met alle baby cavia's!!! Wat een schatjes.
Indy en Jill blijven gewoon lekker hier, tenzij er een groot en fantastisch paradijs zich aandiend voor ze.
Ze zitten nu lekker buiten en Sammie mijn kat let goed op ze