Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LhinnOlijf schreef:Gefeliciteerd iedereen! Jesda een leenhond is echt geen optie? Of rally-O lopen met Jesda, dat is allemaal laagdrempelig en toch een beetje behendigheid.
somokkele schreef:Hallo allemaal,
Mag ik ook een poging doen hier mee te lezen (en proberen te posten).
Wat willen jullie van mij (of ws meer mijn hond) weten.
Ik heb een Mudi, reu van 4 jaar. Ik train met hem verschillende takken van sport, maar allemaal recreatief, niet voor wedstrijden. Daarnaast heb ik (en Ice nog meer) erg veel lol in tricktraining.
Tot en met G&G2 alles in de pocket, daarnaast behendigheid, frisbeer en net begonnen met Treibball. Ice vindt werkelijk alles gaaf om te doen, dus dat is erg makkelijk trainen.
Momenteel het frisbeen weer goed opgepakt. Het is dat ik zo'n nitwit ben met gooien, hondlief draait er zijn poot niet voor om
Overigens heeft Ice ook nog een taak op de boerderij. Hij mag de ganzen van het land jagen, die taak neemt hij zeer serieus en vindt het ook geweldig. Momenteel kan hij dat nu niet doen omdat het broedseizoen begonnen is.
Vragen staat vrij
Odin schreef:Het was ook best wel lastig om eerst 2 parcoursen te verkennen, en dan eerst de een en daarna de ander lopen hoor EmptyWords. Kan me voorstellen dat je op het jp de weg kwijt was.
Machie schreef:somokkele, jaaaaa ook een hongaar![]()
![]()
(ik heb zelf een puli en een pumi x mudi)
Oh en... 31 mei is er in Bemmel een wedstrijd agility speciaal voor 'onze' rassen. Kom je ook?