Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PBA_ schreef:ik ben inmiddels al mijn kuikens kwijt icn mijn haantjes dus ik ben blij. heb er een aantal gehouden voor mijzelf. maar man o man wat kunnen ze goed vliegen zeg vliegen zo dik 10 meter ver en telkens over mijn hek. denk nu aan kortwieken maar heb dat nog nooit gedaan. hoe leer ik de juiste methode?
PBA_ schreef:ik ben inmiddels al mijn kuikens kwijt icn mijn haantjes dus ik ben blij. heb er een aantal gehouden voor mijzelf. maar man o man wat kunnen ze goed vliegen zeg vliegen zo dik 10 meter ver en telkens over mijn hek. denk nu aan kortwieken maar heb dat nog nooit gedaan. hoe leer ik de juiste methode?
Amaris schreef:Maar als het kuiken zich al aan het draaien is om bij de luchtkamer te komen kan het ei draaien toch al zijn harde werk weer min of meer teniet doen?
vuurneon schreef:Ik heb alleen een soort groente ruif buiten, zodat ze moeite moeten doen met lekkers pakken en het valt niet op de grond. Verder bestaat de hele vloer uit zandHeb er niets extra's in: Had ooit stokken buiten maar daardoor gingen ze niet meer in het nachthok
Ook geen planten, die gaan eraanal komen ze niet aan de buxus en de laurier
maar oa de hortensia werd vakkundig ontmanteld
Amaris schreef:Jawel, maar ze eten die blaadjes dan ook niet. Ze zijn wel heel druk met alles aan beestjes wat TUSSEN die blaadjes zit. Dus je doet ze er een groot plezier mee.
Bij mij wordt de hortensia juist met rust gelaten...