Een speelgoed dus en geen lege van de groenteboer/supermarkt? Sorry, mss vreemde vraag, maar wij krijgen er hoogstwaarschijnlijk binnenkort ook een stel, dus ben me vast aan het verdiepen
Albion
Geplaatst: 12-12-15 02:41
Ah wat leuk ja een holle kokosnoot, ik had m'n post aangepast. Heb een linkje neergezet van een soortgelijke zoals ik heb.
Je hebt voor gerbils echt onwijs veel speelgoed beschikbaar, moet ook wel want het zijn hartstikke actieve beesten en je moet ze echt bezig houden
In dit topic staan leuke voorbeelden en ook tips van hoe het moet en hoe het niet moet, spit het 'even' door want er staan ook heel veel leuke foto's tussen
Nou, we zijn eruit hoor. We gaan voor gerbils. Helaas zijn er niet zoveel fokkers hier in de buurt, dus ik weet nog niet waar ik ze vandaan ga halen. Er is geen verschil qua gedrag tussen mannen en vrouwen toch?
Nou, we zijn eruit hoor. We gaan voor gerbils. Helaas zijn er niet zoveel fokkers hier in de buurt, dus ik weet nog niet waar ik ze vandaan ga halen. Er is geen verschil qua gedrag tussen mannen en vrouwen toch?
Hmmm, dat zit je helaas niet in de buurt. Wij hebben momenteel pups maar ik kan ze moeilijk per post sturen. Maar niet opgeven, hoor! Gerbils zijn zo leuk...
Koppeltjes van hetzelfde geslacht zijn ideaal. De heren zijn over het algemeen wat vriendelijker dan de dames. En stinken doen ze sowieso nauwelijks. Dus kijk gewoon wat jouw fokker heeft zitten.
Rebekka78
Geplaatst: 13-12-15 23:05
Zit je ergens in de buurt van een treinstation of echt helemaal in limburg of zoiets? Ik kan eventueel nog wel een stukje met de trein ☺
Oh ik zie duitsland in je profiel. Dat is me net te ver.
Is 80 cm breed eigenlijk ruim genoeg voor 2 gerbils? Ik wilde 1 meter breed gaan, maar dat is wel erg groot zag ik toen ik aan het opmeten ging. Wat hebben jullie allemaal voor maten?
Die van mij is ook 80x40 en dat is een hele mooie maat hoor. Zeker met plateaus er in hebben ze ruimte zat om te spelen en graven.
Albion
Geplaatst: 15-12-15 16:27
Hier ook een bak van 80 x 40 Ik zou graag een 1 meter bak gewild hebben maar dat paste gewoonweg niet. 60 cm breedte is wel echt de minimum voor twee gerbils. Wat voor formaat je ook neemt, zorg dat je genoeg bodembedekking, speelgoed, takken, etc etc voor ze hebt, zo raken ze niet verveeld
Heb toch maar weer eens wat gekocht voor Woezel en Pip.. Een huisje wat waaeschijnlijk binnen een week geen huis meer is Hij staat al scheef.. Oh en een bal met hooi, misschien doen ze er wat mee. Woezel liep al wel te trekken gisteren haha. Ze moesten verhuizen voor de kerstboom dus staan nu naast de tv, eerste twee dagen waren ze nauwelijks te zien, angsthazen haha. Ze blijven zo leuk om te zien
Vergelijk Woezel zijn omvang ook vooral even met het gat, hij moest echt wurmen
Ja weet ik, heb zelf al eens eerder iets gepost over zo'n huisje geloof ik. Inderdaad blijven controleren Ik geef ze doosjes van alles. Ze eten het niet op dus lijkt me geen kwaad kunnen. Die van mij krijgen echt vanalles en mankeren nooit echt wat
Supasoft is ook handig om een doos mee op te vullen
Ben hier even niet meer geweest. Werk enorm veel (lees: 60 uur per week)
Ik had laatst een foutje.. Had mn beessies eten gegeven en het deurtje open laten staan (heeft zn zes uur open gestaan en konden er dus uit) Maar gelukkig hebben ze het enorm naar hun zin en zijn ze lekker gebleven haha.
Thank god !
Ik heb er twee in een bak van 60x40x60 Met heeeel veel zaagsel en plateuas!
Mijn bak is 60×40×50 met 2 plateaus (waarvan 1 over de hele lengte en 1 over de breedte), veeeel graafspul en een hangbrug. Zou graag groter willen, maar m'n ouders willen geen grotere bak in de kamer. Hel voldoet
Ik geef mijn gerbil elk soort karton wat niet in aanraking is geweest met voedsel. Theedoosjes durf ik zelf eigenlijk nooit omdat daar toch vaak een sterke theegeur aan zit.
Heb toch het theedoosje gegeven, de geur viel mee en er zaten geen resten in
Roosje01
Geplaatst: 15-12-15 23:11
EllaBellaah schreef:
Ik geef mijn gerbil elk soort karton wat niet in aanraking is geweest met voedsel. Theedoosjes durf ik zelf eigenlijk nooit omdat daar toch vaak een sterke theegeur aan zit.