Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wij hebben op school een fles Ivermectine staan die we zelf verdunnen met water maar dat is volgensmij niet vrij verkrijgbaar.
mn voer is binnen!! Gelijk in de kooi gedaan en ze vielen meteen aan! Ook gelijk de vitamines in het water gedaan (dat daardoor wat geel uitslaat, is dat normaal?
) en dat drinken ze ook braaf op!
ik ben blij!
maar het werkte toen wel, volgens mij had ik toen ook biotex gebruikt voor de kooi. Maar ik kwam uit op een half pipetje per dier dus had aan 1 doosje toen genoeg
Ik ben verliefd! 

Net foto's gemaakt, zal ik alvast met die van mij beginnen? en, tips zijn welkom natuurlijk! Dat vind ik wel fijn, dat ik weet wat ik eventueel zou kunnen verbeteren of dat jullie nog leuke ideeen hebben voor de kooi. 

Het uitzicht van de ratjes, zoals jullie zien staat er een radio, de ratten staan op een aparte kamer en vind het fijn dat als ik er niet ben de radio lekker aan staat voor ze. 

Kaus schreef:Een doosje tampons is niet meer veilig voor mijn ratten... Echt hun favoriete speelgoed!![]()
Ze jatten ze, halen uit het plastic, en maken ze dan helemaal kapot.
Zodra ze er 1 te pakken hebben worden ze helemaal wild!
Zou dit veilig speelgoed kunnen zijn of moet ik ze echt afpakken? Natuurlijk let ik er op dat ze het plastic niet opeten.

Jorinda schreef:Heel veel sterkte Marinda!
Zusje is hier de boel aan het terroriseren. Zij is altijd degene die ik het vaakst ergens vanaf of tussen vandaan moet plukken.
De hele kooi van mijn dames:
https://imagizer.imageshack.us/v2/381x5 ... 6/xrd2.jpg