Op zijn verjaardag denk ik altijd terug naar hoe hij in ons leven is gekomen. Hij is een dag voor mijn verjaardag geboren. Onze voorkeur was een pup van Nori’s moeder, een ontzettend lief en knuffelig teefje. Alleen er waren al een hoop gegadigden dus de kans was klein. Op mijn verjaardag kreeg ik van de fokker de vraag of we reserve wilden zijn voor dit nest. Natuurlijk wilden we dat!

Vanaf toen hebben we 8 weken in spanning gezeten. In de 7e week heeft mijn zusje nog deze foto geshopt

Precies op de dag dat hij 8 weken was kregen we dan het telefoontje, als jullie willen mogen jullie de creme komen ophalen. Ik was uit een vergadering gerend om op te nemen en heb in de hal staan juichen

Alles was samengekomen. Nori komt uit een nest van 5, 2 teefjes en 3 reutjes. Er waren drie fokkers en de fokker zelf wilde er 1 houden, dus er was eigenlijk maar 1 pup voor een particulier. 1 teefje ging al naar een bevriende fokker. Een reu zou naar een fokker uit oostenrijk. Een fokker uit amerika had voorkeur voor een teefje en anders Nori. Het teefje had echter een heel klein ruisje tijdens een controle. Tijdens de laatste controle was het ruisje weg, dus ging het andere teefje naar amerika. Toen bleven er nog 2 reuen over waar de fokker tot het laatste moment over heeft zitten twijfelen. Ze koos voor de andere reu. De twee gegadigden voor ons wilden een teefje of expliciet geen creme. Dus toen mochten wij Nori gaan ophalen!

En wat een feestje is het met deze lieverd in huis