ben benieuwd hoe dat gaat als de hormonen op gaan spelen!En thanks, ik vind de oranje vienna blauw oog ook heeeeel tof!
stiekem favorietje nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gigixponys schreef:Ooh kimberley, heb je Brownie en Bailey verkocht?! Heb je River wel nog?
Ik vind die middelste heel knap!
En haha die Zari, ze zijn toch slim he!

en Mr. Dunkin mijn dekram 

Ik zou ook niks weg kunnen doen, denk ik
Slimme Zari!
Oreo, Lilly en River zijn ook super leuk zeg!
Gister kreeg ik de schrik van mn leven... ik gooide een peentje naar het huisje toe, waar Romeo en Julia in zaten... precies op dat moment hopte Julia uit het huisje... ze kreeg het peentje op haar hoofd, en ze was echt even van het padje... ze lag een beetje te tollen in de ren... ik nam haar bij me en ze was meteen weer rustig... en een minuut later zat ze alweer aan het betreffende peentje te knabbelen... ze heeft de hele dag en nacht verder nergens meer last van gehad... ik dacht echt even dat ik haar kwijt zou raken

) na bijna een week alleen te hebben gezeten maar het ging al snel weer helemaal goed tussen die twee.

. Dus werd het zoiets:
:
. Maar even in de gaten houden of ze er nu nog in komt.
Heb haar net ook gewogen en als ze blijft afvallen is dat natuurlijk ook een slecht teken.
ze zijn leuk 
Hopelijk heeft ze nog een flinke tijd voor de boeg... het is nooit leuk, als je merk dat ze ouder worden he 
Als ik ze hooi geef, dan maak ik het hooi goed nat... misschien helpt dat bij jou ook? Nat is niet leuk om op te zitten...
Nu hoop ik dat het zo doorzet. Het is altijd fijn als je beesten een mooie leeftijd weten te bereiken, maar daarmee komen automatisch ook de zorgen en kwakkelingen.