Maandag kom ik terug om te wachten op de bevalling
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik word jaloers van al jullie gewinkel hahaha.
Jaa ik zal er vast aan wennen haha. Maar inspraak heb ik helaas totaal niet. Je kunt de pup nemen die je aangewezen krijgt, of geen. Zoe_97 schreef:Ach geen uitje ben ik niet van getreurd onder deze keurder hoor. Open klasse zijn er geen u’tjes gegeven bij de reuen. Een multi showchampion teef gediscualificeerd omdat ze volgens hem niet aan de rasstandaard voldeed. En nog een reeks zg’s.

Hij zoekt echt interactie, spelen, uitdagen, luisteren. Hij zit alleen enorm in een angstfase wat ik wat sneu vind. Zonet was hij heerlijk aan het spelen met een lege cola fles en toen draaide ik even een lampje in een lamp. Schommelde wat met die lamp, dat was spannend en alle lol was weg
Zoe_97 schreef:Ach geen uitje ben ik niet van getreurd onder deze keurder hoor. Open klasse zijn er geen u’tjes gegeven bij de reuen. Een multi showchampion teef gediscualificeerd omdat ze volgens hem niet aan de rasstandaard voldeed. En nog een reeks zg’s.
Maar dat ze groter worden heeft ook wel zo zn voordelen, toch?
Ze is wel enorm veel ouder geworden in dat jaar, echt fit is ze niet meer. Maar wel mijn vriendinnetje
Vreselijk agressief tegen andere honden, maar goud met puppen.
Nee daar heb ik dan weer geen last van haha.
dus eindelijk kan ik ook wat puppy spam bijdragen aan deze groep!