Nicky91 schreef:keona schreef:Vandaag word hij opgehaald door de pet shipper, en woe vliegt hij en vrijdag haal ik hem op in Amsterdam dan is hij op een week na 7 mnd
[ [url=m/myqPUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh leuk!!![]()
ben benieuwd!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laetitia98 schreef:geholpen ? ToevalligIk heb even een vraagje misschien heeft iemand hier ervaring mee.
In de rui vliegen er vaak vlokjes uit mijn aus en kan ik met de föhn vaak heel veel verwijderen.
Nu deze rui merk ik dat het oude haar vast klit in dr vacht halverwege dr stengetjes lijkt op beginnende dreadlocks. Met name in bij de achterbenen en liezen buitenkant. En in haar staart wat ze vreselijk vind om te kammen.
Ze is sowieso wel een piep doosje af en toe maar kammen over het algemeen goed. Maar door die halve dreadlocks maakt het kammen voor haar wel in aangenamer en heb het idee dat ik veel meer kan dan voorgaande ruien. Ze zwemt wel een a twee keer per week (dit was altijd al zo) en probeer er altijd goed bij te houden qua klitten dus is niet achter stallig onderhoud ofzo.
Het is een aus van drie jaar en krijgt zalm rijst brokjes van prince.
Misschien hebben jullie een idee.
CupCakes_ schreef:Dat snoetje op die laatste foto
Dat frisbee vond ik wel tof om te zien, maar niks om het zelf te doen
Zamora schreef:en welke omgeving zoek je of heb je dat al geschreven en ben ik scheel. Kunnen we mee denken en kijkenThnx voor je tip. Zal daar eens kijken ook.
Kreeg vanavond nog terugkoppeling van een school en die heeft een wachtlijst van ongeveer een jaar... andere begint in maart weer en wacht nog op antwoord van andere hondenvereniging. Die zijn net vorige maand met nieuwe groepen begonnen.
Zit misschien ook net in verkeerde tijd van het jaar
Heb heel internet afgespeurd voor trainers in de omgeving