Gefeliciteerd!! Laat de foto's en filmpjes maar komen.
Mijn mannen hebben het weer helemaal naar hun zin vandaag, geen ruzie meer gehad. Waar ze nou last van hadden gisteren. Het enige wat ik me kan bedenken is dat Banzai een andere geur had door de dierenarts.
bij Teddy's echt de vacht beoordelen duurt lang, denk ongeveer een vier maanden zo lang gaan we ze denk ik wel niet allemaal houden, dus wordt het vooral al op tekening en een beetje op bouw kijken
Ik vind ze prachtig. Nu heb ik ook geen cavia's voor de shows maar gewoon als gezelschapsdiertjes. Ik denk dat Banzai het qua uiterlijk best goed had kunnen doen waren het niet dat dat rode mormel zijn oortje stuk gebeten heeft dus die mag sowieso niet meer geloof ik. Die rode heeft een fokfout dus die zou nooit naar de keuring kunnen.
Ik had de cavia's een uurtje buiten gedaan (ook de kleintjes), maar het werd al snel te warm. Nu zitten ze weer binnen en is het met 20 graden nog wel uit te houden.
Het buitenspul moet in het hok maar op de grond blijven, want op de verdieping is het ook al aardig warm, ondanks het schaduwpaneel wat tegen het schuurtje aan staat. Maar ik zie ze ook regelmatig nog lekker in het gras zitten.
Hier in huis is het 24 graden, zodra het de 26 haalt gaat de airco aan en mogen ze bij mij in de slaapkamer zitten. Muis kan niet zo goed tegen warmte.