Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hij heeft op zijn rug (1 cm boven de staart) een bultje zitten. Het is nog heel klein, en het is heel beweeglijk.
ze berekenen alleen kosten als ze materialen gebruiken. Hier dus geen consult voor studenten en medewerkers. Ik is blij Haha!

drukte met school, ziek, en ratje die achteruit gaat...druk druk druk!
Voor de rest doet hij het naar omstandigheden nog goed. hij slaapt veel, word mager, en krijgt moeite her en der met alles. Hij leeft twee keer per week op van een lekker warm badje (alleen water, geen zeep ;p)
Daarna volgt een lekkere afdroogbeurt, waarna hij weer in mijn armen in slaap valt 
carr_friesje schreef:karton ben ik echt een tegenstander van. Hadden toen op school bedXcel, was echt drama.
karton absorbeert amper en gaat stinken.
Als je dan voor papier/karton wil gaan kun je het beste kiezen voor back2nature, dat zijn geperste papierkorrels en nemen ook wel redelijk goed op, ik ga die straks gebruiken voor in de toiletjes.
http://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken ... 00x800.jpg
Aubiose lijkt heel erg op de hemparade. Heb er hier amper rotzooi van, en anders haal ik gewoon de stofzuiger een keer extra om de kooi heen haha.
En ik ruik vooral de vieze ondergepiste hangmatjes, haha. Verder vinden mijn dames (vooral Sarah) het heerlijk om met Ecobed in hun bekkie rond te wandelen om overal en nergens een Ecobed-nestje te maken.