@Leo: ja hè! Enige nadeel nu is dat dr kont nog niet bij is gegroeid qua haren, die hebben we gekortwiekt vanwege Giardia een paar weken terug. Dus het lijkt van achter geen Aus meer want geen lange broek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arabella2000 schreef:@cb. Lilo kreeg met 5 maanden al de reactie: het is zeker een oudje he![]()
![]()
![]()
En dat in een losloop gebied van iemand met een hond![]()
[ [url=m/Lu4vDo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omdat ze wit bij haar neus heeft(als ik scheer is dat bijna weg. Is ze weer wat langer, dan heeft ze flink wat wit)
TheJokerr schreef:Hi all!
Ik heb ooit gereageerd omdat we begin dit jaar de hoop hadden op een mooie pup.
Er is een hele tijd overheen gegaan en veel onzekerheden, maar voor nu gelukkig blijdschap want wij gaan in Oktober onze pup ophalen, Harvey.
Hij lijkt enorm op Mama en met het bezoeken klikte het tussen ons toch wel het beste, een vrolijke ondernemende man.
Hij mag nog even bij de fokker blijven ivm de incubatietijd van rabiës, ben heel blij dat ze dat niet erg vindt omdat ze zelf ook een pupje aanhoudt.
Ons plan is om met hem te gaan showen, maar ongedwongen en we zien wel hoe het loopt. Ik verwacht dat Eve wel even sassy gaat doen, maar gelukkig heb ik lekker vakantie vanaf het moment dat hij er is dus dan kan ik haar in het gareel houden, scheelt dat hij dan al wat mondiger en groter is dan een jong pupje.
Een snelle foto met Papa
[ [url=m/bMtoB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
We gaan dit weekend lekker pup inkopen doen, langzaam voorbereiden van het huis met checken op kabels/ren etc. Dus mochten jullie nog musthaves in gedachten hebben, dan hoor ik het graag... Al is Eve nog steeds mijn puppy is ze dit jaar 5 geworden is ze super makkelijk met alles dus we zullen ongetwijfeld iets vergeten
Tigress schreef:Je snapt natuurlijk wel dat ik Jarv z'n kleinzoon wil ontmoeten he
Haha, echt super tof dat het wat is geworden voor jullieNu het lange aftellen nog
xSannee schreef:Absoluut! Na alle onderzoeken eigenlijk vrij vlot gestopt met de pijnstillers en sindsdien lijkt ze ook pijnvrij! Ze eet, knaagt, speelt ruw enz. Alles waar ze eerst pijn van kreeg. Dus het lijkt te kloppen met het ziektebeeld (eerst pijn & daarna weer normaal)
Ik zal het even afkloppen. Maar voor nu gaat ze heel goed