Puppy Erbij 2023/2024

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Re: Puppy Erbij 2023/2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 09:44

Wat een mooie beestjes allemaal!

@Leo: ja hè! Enige nadeel nu is dat dr kont nog niet bij is gegroeid qua haren, die hebben we gekortwiekt vanwege Giardia een paar weken terug. Dus het lijkt van achter geen Aus meer want geen lange broek :))

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:24

@cb. Lilo kreeg met 5 maanden al de reactie: het is zeker een oudje he -O- :') _-:(
En dat in een losloop gebied van iemand met een hond _O-
Afbeelding

Omdat ze wit bij haar neus heeft :') (als ik scheer is dat bijna weg. Is ze weer wat langer, dan heeft ze flink wat wit)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 10:38

@love_mandy, mooie tags!

Echt zo leuk die vergelijking foto's! Ik zal eens kijken of ik iets van Sebbie kan vinden, van Enzo heb ik niet echt jonge puppy foto's.

Gisteren had ik met Enzo onze eerste 'show' op de clubmatch. Weinig verwachtingen qua beoordeling want hij is echt nog een slungel en een ukkie :+ We moesten ook in de puppyklasse (en de andere twee die mee liepen waren dus 1 maand en 2 maanden ouder), want hij was echt net 1 week te oud om nog in de minor puppy te mogen. Maar we gingen vooral voor de ervaring en dat deed ie super! Hij reageerde mooi open en beleeft tegen vreemde mensen / honden (ook tegen andere oudere reuen) en in de ring deed ie het ook heel braaf! Netjes op de tafel gestaan, zich laten betasten en tandjes kijken. Al met al dus in elk geval een super ervaring voor hem :D

Afbeelding

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:06

Oshaa wat is ze toch een praaaachtige hond <3

Jip gefeliciteerd! *D

& nog wat leuke vergelijkingsfoto's; echt zo leuk allemaal!
Haha arabella, arm hondje al senior voor d'r eerste verjaardag _O-

Knap van Enzo hoor! Hij is zo mooi van kleur <3
Lekker verder groeien en uitzwaren!

Wij zijn zaterdag weer begonnen met de vervolgcursus. Even pauze gehad in de zomer en nu weer aan de slag!
Evi vond het iets te leuk weer op het trainingsveld (met nieuwe lesgenoten) te zijn dus eerste deel had ze bananen in d'r oren :))
Maar uiteindelijk vonden we ook wel weer aandacht haha. Kleine clown is 't soms.
Wel heel leuk weer om lekker naar les te gaan!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:16

arabella2000 schreef:
@cb. Lilo kreeg met 5 maanden al de reactie: het is zeker een oudje he -O- :') _-:(
En dat in een losloop gebied van iemand met een hond _O-
[ [url=m/Lu4vDo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Omdat ze wit bij haar neus heeft :') (als ik scheer is dat bijna weg. Is ze weer wat langer, dan heeft ze flink wat wit)

Die opmerking krijg ik ook over mijn Dívka.
Ze heeft één of ander gen wat zorgt voor vergrijzing vd snuit, broek, binnenkant vd oren en de tenen.
Zelfs als ze zo ongeveer op ooghoogte stuitert vragen mensen nog of ze oud is.
En dat al vanaf dat ze ±1,5 jaar oud was. :')
Hier was ze bijna 3 jaar:
Afbeelding
En dit is een paar maanden geleden:
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 11:36

Knappe Enzo <3 Zo leuk om hem gisteren ontmoet te hebben <3

Lekker weer aan het lessen met Evi lees ik, heerlijk!

Leuke tags Mandy! :D

Ogossie, arme Lilo _O- Ben je 5 maanden, krijg je zulke vragen :')

Parker z'n eerste verjaardag vandaag *\o/* Y)(^)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:39

Gefeliciteerd Parker! Toch magisch altijd die 1e verjaardag.

Vanavond met Tommy in de EG1 begonnen. En men wat werkte hij fijn! Les van de instructrice waarmee ik op woensdag met Nero train en die is zo fijn! Ze vervangt de 1e 2 weken onze huidige instructrice ivm vakantie.

Tommy heeft me echt doen verbazen voor een 1e keer op dit veld trainen.
De benjamin van de groep met zijn bijna 6 maanden <3

Afbeelding

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:41

Happy birthday parker :D

Shaya fijn dat de training zo goed gaat

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 21:44

Gefeliciteerd Parker!! Heerlijke goofy foto's!

En goed bezig Tommy! Stoer hoor met 6 maanden 8-)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 22:56

@Tigress, ja, was weer gezellig! Gefeliciteerd met Parker <3

Hierbij de vergelijking van Sebbie :D

11 weken:
Afbeelding

16 maanden:
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:38

Ik heb even geen tijd en energie om op iedereen te reageren, maar allemaal groetjes uit Edinburgh <3 Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dagahra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:47

Warboel schreef:
Ik heb even geen tijd en energie om op iedereen te reageren, maar allemaal groetjes uit Edinburgh <3 [ [url=m/OMGG4p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qsh7be.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xdBWXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hEJfX6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Groetjes terug vanuit Edinburgh :D

Afbeelding

Afbeelding

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 23:16

Hoe bevalt het daar in Schotland? Dacht er ook aan om er met Maize heen te gaan omdat het er zo hondvriendelijk schijnt te zijn!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:17

Wat leuk die vergelijkingsfoto's!

Op de eerste foto was mijn Cattle Dog 12 weken oud. De tweede foto is bijna 17 jaar later genomen.
Een maand geleden hebben we haar in moeten laten slapen op de prachtige leeftijd van 17 jaar en 4 maanden.
Zoals het er nu naar uit ziet komt er toch weer een hond / pup in ons leven, dus ik ga vanaf nu dit topic maar eens goed volgen om inspiratie op te doen.

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-23 16:22

Oh wauw wat een leeftijd! Veel sterkte!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 16:25

Wauw wat een prachtige leeftijd! :+:
En wat een wijs snoetje op die jonge leeftijd al!

& Wat gezellig samen in Edinburgh haha!

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 18:30

Hi all!

Ik heb ooit gereageerd omdat we begin dit jaar de hoop hadden op een mooie pup.

Er is een hele tijd overheen gegaan en veel onzekerheden, maar voor nu gelukkig blijdschap want wij gaan in Oktober onze pup ophalen, Harvey.

Hij lijkt enorm op Mama en met het bezoeken klikte het tussen ons toch wel het beste, een vrolijke ondernemende man.

Hij mag nog even bij de fokker blijven ivm de incubatietijd van rabiës, ben heel blij dat ze dat niet erg vindt omdat ze zelf ook een pupje aanhoudt.

Ons plan is om met hem te gaan showen, maar ongedwongen en we zien wel hoe het loopt. Ik verwacht dat Eve wel even sassy gaat doen, maar gelukkig heb ik lekker vakantie vanaf het moment dat hij er is dus dan kan ik haar in het gareel houden, scheelt dat hij dan al wat mondiger en groter is dan een jong pupje.

Een snelle foto met Papa <3
Afbeelding

We gaan dit weekend lekker pup inkopen doen, langzaam voorbereiden van het huis met checken op kabels/ren etc. Dus mochten jullie nog musthaves in gedachten hebben, dan hoor ik het graag... Al is Eve nog steeds mijn puppy is ze dit jaar 5 geworden is ze super makkelijk met alles dus we zullen ongetwijfeld iets vergeten :+

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 06:33

Hier even een trots momentje. Gister weer aan het water gezeten met Bonne en toen ik zelf ging zwemmen wilde hij wel mee. Met wat aanmoediging kwam hij uiteindelijk naar me toe gezwommen! Opgetild en geknuffeld en terug naar de kant laten zwemmen (we hebben het over 1,5 meter zwemmen := ). Later nog een keertje en toen zelf snel wat verder het water in om te zwemmen.
Hij is heel snel moe ervan maar weer een ervaring rijker. Ben zo blij dat hij het leuk gaat vinden.
Nu even kijken hoe het gaat lopen, wie weet koop ik zo'n drijfbord zodat hij mee kan maar niet alles hoeft te zwemmen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 10:42

TheJokerr schreef:
Hi all!

Ik heb ooit gereageerd omdat we begin dit jaar de hoop hadden op een mooie pup.

Er is een hele tijd overheen gegaan en veel onzekerheden, maar voor nu gelukkig blijdschap want wij gaan in Oktober onze pup ophalen, Harvey.

Hij lijkt enorm op Mama en met het bezoeken klikte het tussen ons toch wel het beste, een vrolijke ondernemende man.

Hij mag nog even bij de fokker blijven ivm de incubatietijd van rabiës, ben heel blij dat ze dat niet erg vindt omdat ze zelf ook een pupje aanhoudt.

Ons plan is om met hem te gaan showen, maar ongedwongen en we zien wel hoe het loopt. Ik verwacht dat Eve wel even sassy gaat doen, maar gelukkig heb ik lekker vakantie vanaf het moment dat hij er is dus dan kan ik haar in het gareel houden, scheelt dat hij dan al wat mondiger en groter is dan een jong pupje.

Een snelle foto met Papa <3
[ [url=m/bMtoB9.jpg]Afbeelding[/url] ]

We gaan dit weekend lekker pup inkopen doen, langzaam voorbereiden van het huis met checken op kabels/ren etc. Dus mochten jullie nog musthaves in gedachten hebben, dan hoor ik het graag... Al is Eve nog steeds mijn puppy is ze dit jaar 5 geworden is ze super makkelijk met alles dus we zullen ongetwijfeld iets vergeten :+

Je snapt natuurlijk wel dat ik Jarv z'n kleinzoon wil ontmoeten he _O-

Haha, echt super tof dat het wat is geworden voor jullie <3 Nu het lange aftellen nog :))

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 15:07

Tigress schreef:
Je snapt natuurlijk wel dat ik Jarv z'n kleinzoon wil ontmoeten he _O-

Haha, echt super tof dat het wat is geworden voor jullie <3 Nu het lange aftellen nog :))

Uiteraard! Dat komt sowieso goed, prikken snel een datum!

Het aftellen is waardeloos!
Alles is al gepland omtrent het ophalen, gaan de dag ervoor al naar België zodat we maar 1x per dag 4.5/5 uur in de auto zitten.

Eve gaat natuurlijk mee ophalen, Harvey mag voorin en dan kunnen ze met de plas momentjes elkaar mooi aftasten.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 15:11

Ohhh wat leuk TheJokerr! Gefeliciteerd alvast & sterkte met het wachten :(:)
& Wat leuk dat het een kleinzoon van Jarvis is!

Ahw Pien <3 Wat ontzettend leuk!
Ik hoop Evi tijdens de vakantie ook te kunnen verleiden tot een stukje zwemmen. We gaan het zien haha.

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 16:42

Sannee, hoe is het met Evi haar kaak? Gaat dat goed?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 16:55

Absoluut! Na alle onderzoeken eigenlijk vrij vlot gestopt met de pijnstillers en sindsdien lijkt ze ook pijnvrij! Ze eet, knaagt, speelt ruw enz. Alles waar ze eerst pijn van kreeg. Dus het lijkt te kloppen met het ziektebeeld (eerst pijn & daarna weer normaal)

Ik zal het even afkloppen. Maar voor nu gaat ze heel goed :+:

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 19:21

Zo ik ben weer een beetje bijgelezen! Leuk al die vergelijkingsfoto’s <3
Toen ik aan het bijlezen was bedacht ik me dat hier echt een leuke mix aan rassen en kruisingen voorbijkomt!

StalMelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:27

xSannee schreef:
Absoluut! Na alle onderzoeken eigenlijk vrij vlot gestopt met de pijnstillers en sindsdien lijkt ze ook pijnvrij! Ze eet, knaagt, speelt ruw enz. Alles waar ze eerst pijn van kreeg. Dus het lijkt te kloppen met het ziektebeeld (eerst pijn & daarna weer normaal)

Ik zal het even afkloppen. Maar voor nu gaat ze heel goed :+:

Ah fijn. Meteen weer zorgen minder.