En aangezien ik van mijn ouders geen nieuw maatje mag halen voor Ewok... moet ik aan haar welzijn denken en niet aan mijn eigen gevoelens... dus ze zal weg moeten... helemaal naar Rotterdam zal ze gaan (ik woon in Friesland)... ze gaat dan naar mijn vriend, zodat ze bij zijn cavia's kan... en als dat niet klikt, dan haalt mijn vriend er waarschijnlijk een 4e cavia bij die wel met Ewok kan... ik zal dr vreselijk missen, maar ze is dan in goede handen + dat ik haar wel kan zien en knuffelen als ik bij mijn vriend ben.
@nietsje wat zuur zeg! Je hebt t zo wel allemaal tegelijk
Nientsje
Geplaatst: 05-03-19 15:33
Ja ik vind het indd niet zo leuk, maar als het niet anders is, dan zij het zo.
@MarjanB, ja het houdt niet op, eerst Pake, toen relatiebreuk (thank god thats over) en toen werd mijn paard heel erg ziek (nu eindelijk aan de beterende hand) en floeps... Herman ook nog eens overleden en dan moet Ewok daarom ook weg, zodat ze niet alleen is
heb mij gisteren weer dood gelachen soms bel ik met vrienden en dan krijg ik in 1x de vraag of ze met edward mogen bellen ik zo prima.
Gisteren ook weer zo vriend van mij halve wege het gesprek mag ik met edward bellen heb ik edward uit hok gehaald ik zo ik ga even naar de wc (mijn wc zit naast de slaapkamer) ik had de deur stukje open gelaten en ik hoor die vriend zeggen ja edward alles goed?
Edward babbel babbel babbel vroeg hij weer een vraag en babbel babbel babbel.
dom beest je hoeft maar iets te zeggen tegen edward en hij heeft babbels . ook als de tv aan staat hoor ik hem soms in 1x babbelen
@nietsje echt niet leuk! Hoop dat je nu een wat leukere periode krijgt
Gaby
Geplaatst: 07-03-19 21:41
Ik maak me echt zorgen. Een van mijn cavia's eet sinds zondag heel slecht haar brokjes. Ze eet wel hooi en groenvoer, en ze is ook actief.
Ik heb de producent van Science Selective gemaild om te vragen of er iets in de receptuur aangepast was, dat was niet het geval. Ik heb uit 3 verschillende zakken Selective gevoerd (allemaal verschillende batches, mocht een batch afwijken qua smaak) Ik ben met haar naar de dierenarts geweest om haar gebit en darmen te laten checken en die zijn in orde bevonden. Afgelopen vrijdag had ze een algehele check-up gehad, en toen is ze gezond verklaard. Als ze morgen nog niet beter eet, moet ik haar 4 dagen pijnstilling geven.
Ik heb tips lopen verzamelen; ik zou haar nog kunnen dwangvoederen (liever niet, verder eet ze wel goed), haar brokjes kunnen weken, kunnen stoppen met brokvoer (ook liever niet) of overstappen op een andere brok (ook liever niet, ik voer haar al haar hele leven Science Selective, maar als ze na de pijnstilling nog niet eet, ga ik het doen) of Selective konijnenvoer geven.
Hebben jullie nog ideetjes? Helpen jullie duimen dat ze weer gaat eten?