Ik wacht op betere foto's die huisgenoot gemaakt heeft, tegen de tijd dat ik de camera gepakt had waren ze onder moeders gedoken. De bevalling zelf heb ik helaas nét gemist.
Ik hoop dat de middelste een zeugje is, maar ik heb nog niet gekeken. Ik ben daar al eerder zo heel jong de mist mee in gegaan, dus ik wacht even tot ze wat ouder zijn
Lady ligt nu aan de andere kant van het gaas, want die heb ik even naar binnen gehaald vanwege een blaasontsteking. Gaat nu gelukkig al weer beter. Dat blijft een terugkerend iets en de DA wil niet meer zondermeer een flesje Enrofloxoral Drops meegeven en als ik weet wat het is ga ik toch echt geen consult betalen om het vervolgens wel mee te krijgen. Dus maak ik de Carprofen Drops maar op, die kan ik ook zo zonder recept kopen.
Vannacht hou ik moeders en grut nog even apart en dan mag morgen haar zus Dalma als 'tante' er bij.
Thanks. Vandaag mag het spul leren traplopen en tante zit ondertussen al bij de kleintjes en moeders is al eens beneden geweest. Meestal hebben de jonkies een 'zetje' nodig
Het is zo heerlijk op die kleine piepgeluidjes te horen de hele dag; bij elke stap hoor je een piepje
Pfff Muis heeft blijkbaar besloten dat hij de baas kon worden toen Banzai zich niet helemaal lekker voelde. Banzai gaat met de dag beter en de dominantiestrijd is in volle gang. Ze liepen net los in huis, ik ben op de grond bij ze gaan zitten. Ze waren blijkbaar zo moe van die strijd dat Muis zich naast me opkrult en gaat slapen en Banzai is op schoot gekropen en met zijn kopje in mijn vest in slaap gevallen. Sukkels.
Lief Hier proberen de kleintjes al biksjes te eten, maar ze hebben nog niet door dat ze dan eerst over de rand van het bord heen moeten Dus ze zitten nu aan de rand te likken en te knagen
Hier ging het vanavond mis. De heren gingen elkaar te lijf. Dus allebei in bad. Hok ontsmet en op neutraal terrein bij elkaar. Op dit moment ligt het pluizige tuig tegen elkaar aan in hun huisje te pitten. Gelukkig vinden ze badderen heel fijn Muis gaat languit in het warme water liggen. Banzai gaat onder de lopende kraan staan om water te drinken. Sukkels.
Ze hebben deze periode een paar jaar geleden ook gehad, na een wasbeurt van beestjes en hok is het goed gegaan tot gisteren. Na het wassen zijn ze rustig. Ze hebben niet meer gevochten en alles is weer als vanouds.